|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
![]() Sendt: 14-November-2008 kl. 17:22 |
Hej, skal ned i den lokale Computercity og købe en router skal bruge den til bærbar og Ps3, den skal også kunne bruge kabler da det nok vil være en fordel ved spil? jeg forstå jo intet alle ser ud til at kunne det samme, men prisen er helt op og ned, hvad skal jeg vælge ? Hvad er 54mbit ikke godt nok til ? lyder da vildt hurtigt, vil selvfølgelig havde den billigst mulige, man er selvfølgelig klar til at betale hvad det må koste men vil dog vide hvad jeg betaler for, den skal selvfølgelig bare virke 100% Farve og form don't matter den skal jo ikke stå fremme eller vises frem |
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
|
Breddam ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-December-2006 Sted: 4140 Borup Status: Offline Point: 2171 |
![]() |
Jeg er ked af at linke til en helt vild pris: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=181069&se archArea=products&Soegeord=wrt54g
Jeg har selv routeren, og den er legendarisk. Se fx. udvidelsesmuligheder her: dd-wrt Jeg købte faktisk én til min svigermor til 271,- for 4-5 måneder siden, så det burde være muligt at finde en billigere end dem i mit link... ![]() Det er dén router, som jeg køber til alle i venne- og familiekredsen, når de beder mig om hjælp. Jeg har den selv, og jeg har installeret dd-wrt, hvilket giver mig mulighed for at skrue lidt op for sendestyrken, idet min ældste søn bor i vores gæstehus, som ellers ville have lidt dårlig dækning... ![]() Venligst Søren |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |