recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt Fælleskøb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNyt Fælleskøb

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jmf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 10-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt Fælleskøb
    Sendt: 10-Maj-2005 kl. 14:44

Hej, nu kom jeg jo for sent til det sidste store fælleskøb af Sonys dvd optager så jeg tænkte, om der ikke er andre som lig som mig godt vil eje så en fin RDR-HX710. Jeg har tænkt mig at bestille dyret ned i Tyskland og har allerede taget kontakten med nogne af de store forhandler dernede og hvis man kan leve med en Tysk optager så er prisen også nede ved ca. 3500 -3700kr. Jeg vil ikke træde nogne her på siden på tærne så kontakt mig venligst om der er generellt interesse for et nyt stort fælleskøb.

Hilsen

Jörn
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15694
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2005 kl. 18:42

Hej jmf

De gange vi har undersøgt fælleskøb syd for grænsen, har beskeden været at prisen var ens om man købte 1, 10 eller 100. Altså at der ikke var sparet noget ved et fælles indkøb dér.

Vil man handle i Tyskland, kan man bare finde en billig pris på Guenstiger, Geizhals, Preiss suchmachine og hvad de forskellige pris søgemaskiner ellers hedder - og bestille hjem.

Man skal dog passe på, at mange af dem skal have forudbetaling (vorkasse) ved salg til udlandet.

/Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu