|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
okaare ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 269 |
![]() Sendt: 16-November-2008 kl. 13:38 |
Undertegnede ønsker at tilføje en trådløs harddisk til mit mini-trådløse netværk bestående af en bærbar Dell PRECISION M70, Canon MP600R printer og Zyzel P-2602HW router/accespoint med fire Ethernet tilslutninger. Læst om Linksys Networdk Storage Link NSLU2 server på flg. link: http://www.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=142005&am p;am p;am p;am p;am p;SamleMenuID=11&gruppe=1007&Extended=&SiteID=1& amp; amp; amp; amp; amp;Show_description=0&serie=&producent=Linksys En harddisk tilslutning til denne server gør den vel ikke trådløs, hvorfor jeg ser frem til forslag og løsninger på mit lille problem. På forhånd tak mvh PS: Er bekendt med, at D-link har en trådløs harddisk-controller, men mener ved tilslutning af en f. eks 500Gb harddisk, at kun de 300Gb er synlig, ligesom kabinettet ikke understøtter WPA2 kryptering, som jeg anvender. Redigeret af okaare - 19-November-2008 kl. 21:12 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |