|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
![]() Sendt: 18-November-2008 kl. 21:29 |
|||
Hej. Synes tråden passede bedst ind her da det jo primært er pc der bliver omtalt. Jeg har lånt en surround forstærker med digital indgang. Og efter hvad jeg har læst i papirene skulle man så kunne køre 5.1 surround digitalt ind i den. Nu har jeg så fået sat den til mit mediacenter og forbundet den til spdif udgangen på mit bundkort, men alle højtalerne spiller på samme tid når man tester med front-left front-right rear-left rear-right og center. Og der kommer kun lyd ved front left og right. Jeg bruger mit onboard lykort på mit asus p5k se bundkort som skulle have 5.1.. Det er et realtec. Men hvad er der galt? er det fordi at den digitale udgang ikke understøtter 5.1. For der er jo jackstik til front, rear og center på lydkortet/bundkortet.... Redigeret af stefanb - 18-November-2008 kl. 21:31 |
||||
![]() |
||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|||
Man kan søge og så kan man finde...
Redigeret af Patriarken - 19-November-2008 kl. 05:09 |
||||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |