|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
WooPes ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 24-November-2008 kl. 20:24 |
Hej,
står og skal tilslutte en kamarats Yamaha rx-v363B AV Reciver med hans 5.1 sourround sound. + TV + Settop Boks og DVD Hvordan tilslutter jeg det nemmeste og hvilke kabler skal jeg bruge? Har brug forhjælp rodder lidt rundt i det her, men håber at få styr på det. I butikken havde de fortalt min kammerat at han udelukkende kunne tilslutte det via HDMI men det virker ikk. Hvilke kabler skal jeg bruge, og hvordan gør jeg det nemmest.. Håber på svar WooPes Bagsiden: http://www.yamaha-online.de/download-pictures-new/rx-v363_ba ck.jpg Redigeret af WooPes - 24-November-2008 kl. 20:30 |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
TV tilsluttes med RCA. STB og DVD med Coax/Toslink, eller DVD med HDMI, hvis HDMI, så også HDMI fra Reciver til TV. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
WooPes ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
RCA. STB ? det er?
Og hvad med min Settop Box det er en Motorola fra Energimidt. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
STB ? det er? Det er jo da din kabelbox. TVet tilsluttes med RCA kabel til Reciver |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Nåh ja.. okay tak.. hvad er RCA kabel? Er det optisk eller? sorry men skal lige ledes på rette spor.
Dvs. at HDMI skal til mellem alle enheder som viser billede og så tv. Og så de andre kabler du nævner til lyd..? |
|
![]() |
|
![]() |
TV til Reciver med RCA kabel. STB til TV med Scart/HDMI, lyd fra STB til Reciver med Toslink/Coax, DVD til TV med Scart/HDMI lyd fra DVD til Reciver med Toslink/Coax. Derved kan STB og DVD og TV også bruges uden at man nødvendigvis behøver at anvende Reciveren, for at få lyd og billede via Reciveren hvis der anvendes HDMI forbindelse. |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, tak. Snakkede lige med min kammerat, han sagde at han havde hørt i butikken igen, og de sagde at han udelukkende kunne tilslutte det via HDMI, men det passer da ikk? HDMI portene er vel kun til billede på denne model.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvis det er tilfældet, så er der jo ingen grund til at køre gennem reciveren med HDMI. Det syntes jeg heller ikke, at der er alligevel, undtaget hvis det er en BD afspiller med HD lyd, da det kun kan gøres via HDMI. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |