|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() Sendt: 26-November-2008 kl. 19:26 |
Jeg har i et stykke tid (og vil sikkert et stykke tid endnu) kigget efter nogle WAF godkendte højtalere.
Jeg har fået et WAF-stempel på Jamo's A 510 (evt. de mindre A 500, men dem har jeg ikke fortalt om!). Er der nogen, der kender til højtalerne? De skal bruges i et kommende 5.1 setup. Med de komponenter, som vises i min signatur og en manglende center. (Fik øje på Jamo A 360, som også har fået et WAF stempel - men kan ikke rigtig finde information på den og troede først at det blot var en centerhøjtaler og ikke sådan en kombi ting!) SA Talent fra SystemAudio er også fristende, men jeg kan få næsten 3 stk af de andre for samme pris! Summasummarum: Hva' siger folk? Baghøjtalere. Flade og hvide, så det kan klare kontrollen og få et WAF-stempel? Og hvad med Jamo A 510? Anmeldelser og alternativer? Edit: Der er tale om at de skal bruges som baghøjtalere! Redigeret af srnkrkgrd - 26-November-2008 kl. 19:50 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Kender ikke jamo'erne, men har hørt SA Talent og de spiller altså helt forrygende for en så lille enhed. Synes de er pengene værd.
|
|
![]() |
|
srnkrkgrd ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Ingen der har en kommentar eller andet forslag?
![]() |
|
![]() |
|
spock ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Hvordan endte dette?
Fik du købt højttalerne og hvad synes du? Jeg står selv i samme situation og kigger på A500 eller A510 som bag/side-højttalere i et 7.1 setup. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |