|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kslotha ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Marts-2007 Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 26-November-2008 kl. 20:47 |
Jeg bestilte igår en Onkyo 606 reciever fra Tec24-7.com, men er løbet ind i et problem med betalingen. Jeg har fået følgende mail fra firmaet: wir haben die Zahlung über Paypal leider nicht erhalten. Alternativ veranlassen Sie die Zahlung bitte an unsere bei Paypal hinterlegte e-mail Adresse: sc@sameurope.com
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre ved det og forstår ikke satans meget tysk.
Jeg har på samme tid købt højtalere fra en anden tysk internetbutik og betalte her også igennem PayPal, hvilket gik som smurt og varen er allerede afsendt idag fra butikken, så der skulle ikke være noget problem med PayPal.
Jeg kan slet ikke se, at der er gået noget igennem til PayPal på ordren fra Tec24-7?????
På Tec24-7's hjemmeside kan jeg finde ordren frem, men kan ikke komme til, at betale igen.
Nogen der kan hjælpe, fandme træls ikke, at få recieveren når højtalerne ankommer... |
|
Panasonic 42PZ80
Panasonic DMR-EX87 Onkyo SR606 Harman Kardon HKTS11 Apple TV 3 PS3 Canal Digital TV-boks med HDD |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Tag kontakt til Pay Pal, og forhør dig om problemet, det er jo dem der ordner betalingen på dine vegne. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Sandal ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
![]() |
Du kan altid oversætte tysk (eller et andet sprog) til rimeligt forståeligt dansk, med Google Translate: Redigeret af Sandal - 26-November-2008 kl. 21:04 |
|
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Her er teksten på Engelsk: we did not receive the payment over Paypal unfortunately. Alternatively to arrange it the payment please to ours with Paypal deposited email address: sc@sameurope.com
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kslotha ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Marts-2007 Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Yes har pråvet freetranslation.com og kom frem til samme oversættelse som ovenfor. Jeg er ny i PayPal, så jeg kender ikke til alle dets funktionen. Har nu fundet ud af, at sende en betaling til en e-mail-adresse og det synes umiddelbart til, at virke, håber det holder... Tak for hjælpen. |
|
Panasonic 42PZ80
Panasonic DMR-EX87 Onkyo SR606 Harman Kardon HKTS11 Apple TV 3 PS3 Canal Digital TV-boks med HDD |
|
![]() |
|
![]() |
Når der bruges Pay Pal, er det altid dem der skal kontaktes i tilfælde af problemer. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |