|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Direktøren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 26-November-2008 kl. 23:27 |
Havde købt mig et super lækkert HDMI kabel mitt alles og finder ud af at min projekter Dell 2400mp ikke har et sådan stik. er det, det rene ged at sætte en adapter fra Hdmi til DVI og en adapter herfra til VGA Data siger
Kompatibel med NTSC, NTSC 4.43, PAL (B/D/G/H/I/M/N), SECAM (B/D/G/K/K1/L) og HDTV (480i/P, 576i/P, 720P og 1080i). Mulighed for komponentvideo, sammensat video og S-Video, men jeg kan sku ikke se alle de muligher bag på maskinen.
Er det godt nok bare med S-video
![]() |
|
Det skader aldrig at spørge
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
hdmi kan blive til dvi, ikke vga.
Brug komponent kabel. |
|
SVP03
|
|
![]() |
|
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Jeps. Brug komponent.
![]() |
|
![]() |
|
Direktøren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() |
Er det så et er er komponet i den ene ende og VGA i det andet. for der var sådan en kabel med da jeg købte den. |
|
Det skader aldrig at spørge
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |