|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() Sendt: 29-November-2008 kl. 15:16 |
||
Er Synology DS-107+ kraftig nok til at afvikle Squeezecenter 7.2.1?
|
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
||
Burde den være. De har vist forbedre hastigheden lidt ift. de langsomme systemer (NAS) fra 7.2.1
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
||
Hvad mener du med 'De har vist forbedre hastigheden lidt ift. de langsomme systemer (NAS) fra 7.2.1'? Er det i SC at hastigheden er forbedret? |
|||
![]() |
|||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
||
/tipsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
OK. Tak for info |
|||
![]() |
|||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
||
Jeg afvikler SqueezeCenter på en DS-207+ og bortset fra at den har plads til 2 diske er det de samme specifikationer som DS-107+ - om det er "brugbar hastighed" er jo subjektivt, men jeg er fint tilfreds og endnu har ingen synes det var for langsomt eller på anden måde utilfredsstillende - men en NAS ER jo langsom i forhold til en "rigtig" computer (læs:kraftigere processor/mere ram) og dét skal man jo tage med i overvejelsen.
/tipsen |
|||
![]() |
|||
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
||
Jeg har også testet det på en ds-207+, og så længe den ikke står og index'ere mens du spiller musik, er der ikke de store problemer. Et par gange er det oplevet at den "hænger" der går nogle sekunder før den frigives og den svarer på kommandoer igen.
Derudover er webinterface lidt langsomt, men det er jo heller ikke det primære interface. |
|||
/Bjarke
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har også oplevet at den "hænger" nogle gange og det *hænger* (sorry) sammen med at NAS'en er gået i dvale.
Web-interface er også langsomt for mig og jeg forsøger at holde brugen af det til et minimum. /tipsen |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Vil det være en fodel af anskaffe sig 128MB udgaven fremfor 64MB udgaven, ift afvikling af SC7.2.1?
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Tror ikke du længere kan købe 64Mb udgave af hverken DS-107+ eller DS-207+ - under alle omstændigheder skal det være 128Mb, da SC bruger en del hukommelse.
Overvej desuden om du måske skal købe DS-207+ i stedet for DS-107+ - understøttelse af en ekstra disk (internt) er måske ikke så tosset! |
|||
![]() |
|||
PSSO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
||
Hvad med denne her http://www.via.com.tw/en/products/embedded/artigo/a2000/inde x.jsp
|
|||
mvh PSSO
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Kan den fås i dk og hvad koster den? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |