|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
chuckie ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() Sendt: 29-November-2008 kl. 18:13 |
Jeg søger forslag til en fuld surroundløsning. Kravet til løsningen er at den er kompakt og leverer lyd og billede i god kvalitet.
Jeg har selv set på Bose V20/V30, men jeg søger alternativer. Bl.a. da jeg har hørt endel kritik af lyden i disse anlæg.
Jeg håber at i kan komme med forslag. Enten komplette løsninger eller løsninger som i selv sammensætter.
Mvh. Anders Johansen |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Jeg ville klart vælge enkelte dele, ud fra den overbevisning, at ingen producent kan leverer top produkter inden for alle kategorier. Og slet ikke hvis vi tager prisen i betragtning... Og da slet ikke bose.
Nu ved jeg ikke hvad du skal bruge, men er forstærker, højtalere og DVD/CD afspiller nok - eller skal det indeholde noget helt andet? Hvad er dit samlede budget? Kan du vente og spare lidt op...? ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
chuckie ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Budgettet er 20.000 kr. Jeg skal bruge en surround dvd-receiver samt et 5.1 system eller lignende. Det hele skal være kompakt, da pladsen er trang i min stue. Det kan tilføjes at stuen er ca. 20 m2. Anlægget skal bruges til både surround og musik. Håber at du eller andre har nogle gode forslag.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hvad siger i til en løsning med: Hvordan vurderer i ovennævnte løsning i forhold til Bose V20 eller lignende. Har i andre forslag til kompakte totalløsninger? Størrelse og lyd vægtes højt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |