|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() Sendt: 30-November-2008 kl. 12:42 |
Hej Jeg søger en ny skærm til min computer og kunne godt bruge lidt hjælp Den skal bruges til at se hd tv gennem computer Jeg bruger hovedsalig computer til surf på net jeg spiller ikke. Skærmen skal være mellem 22- Mit største ønske er skarpt billede ved hd tv Pris absolut max pris 2500kr På forhånd tak |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
En pc skærm dur ikke til tv, da de kun kører 60 hz og mangler en masse filter. Dette gælder også HD TV
Der er dog begyndt og komme pcskærme med 16:9 format, men de kommer sikkert til at koste mere end 2500 kr. |
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() |
tak for dit svar de 60hz er det videobåndbredde og hvad skal den op på? skal jeg så søget et tv isted kan det bruges til almindelig pc brug? Redigeret af svsommer - 30-November-2008 kl. 13:18 |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
du kunne foreksempel købe et sony 26 tommer, men mere end 24 tommer http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/WKDL26V4500_(Wupti 1).html
et fint tv også til hd, men koster jo lidt mere end 2500 kr. Men igen hvor meget skal du bruge den til tv og hvor meget til computer. |
|
![]() |
|
![]() |
85% surf rest hdtv fodboldt Redigeret af svsommer - 30-November-2008 kl. 13:46 |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
Så er det vist en pc skærm, Men hvilken tv signal har du
|
|
![]() |
|
![]() |
dvbs2 gennem pc og den har hdmi tilslutning |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=482093 er det noget der kan bruges |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
er der ikke en der kan anbefale et skærm |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
I den prisklasse har de fleste et TN panel, så de er nogenlunde ens.
har selv en HP2207, som jeg er meget glad for. husk at din nye skærm skal have hdcp på hdmi indgangen. |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Har jeg ikke nogle fordel ved at vælge et fuldhd skærm frem for ikke hd? |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
![]() |
Til blueray skulle der være en fordel, med en skærm på 1920*1200.
som regel er disse skærme 24 tommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |