|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() Sendt: 30-November-2008 kl. 21:45 |
Hejsa
Der var engang et program som hed DVD shrink som man kunne bruge til at rippe sine DVD'er og i processsen vælge hvilke lydspor og undertekster osv. man ville have med i rippet for derved at begrænse pladsen som den rippede DVD fylder. Men DVD shrink stoppede sin udvikling i 2005, så vil gerne høre hvilke programmer som er gode til den slags i dag? Mht. Martin |
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
Jeg bruger stadig DVD Shrink, men har så også AnyDVD installeret, som sørger for, at DVD Shrink ser en normal, ukrypteret DVD.
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() |
CloneDVD fra Slysoft som også lave AnyDVD
|
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Bruger også stadig DVD Shrink. Dejligt nemt at bruge.
Dog skal det suppleres med AnyDVD, som HeartWare nævner, da der er flere og flere DVD'er som er krypterede i en grad DVD Shrink ikke kan klare. |
|
![]() |
|
OleA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 666 |
![]() |
DVD Fab platinum, hvis det skal være nemt og hurtigt.
DVD rebuilder med CCE (cinema craft encoder) hvis du går op i kvalitet. |
|
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Slysoft AnyDVD og CloneDVD2 er suveræne, og de opdaterer jævnligt efterhånden som nye "teknikker" opfindes. De kan desuden håndtere BR
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40545 |
![]() |
De kan udemærket anbefales. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() |
Samme her |
|
![]() |
|
![]() |
|
SandSand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 525 |
![]() |
Fedt takker for tilbagemeldingerne :)
Vil kigge på de nævnte programmer Mvh. Martin |
|
![]() |
|
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
![]() |
CloneDVD2 kan da ikke håndtere BR (jeg kan i hvertfald ikke få den til det!) Nogen der kender et program der er lige så brugervenligt som DVD Shrink, men kan anvendes på BR? |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Rønnest Spørgeren spurgte til DVD ikke BR Du har sikkert ret i at CloneDVD ikke kan BR. Jeg har ikke selv BR drev, men jeg ved at AnyDVD kan håndtere BR, og det var det jeg hentydede til. |
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
![]() |
Jamen så misforstod jeg det (fordi du skev "De kan desuden håndtere BR") - blev ellers lige så glad |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |