|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() Sendt: 04-December-2008 kl. 08:51 |
Da min gamle printer skal udskiftes overvejer jeg selv mit behov for printable i forbindelse med nyt køb.
Samtidig er det også interessant at se hvad I bruger mest. |
|
![]() |
|
T-teknik ![]() -- ![]() Bruger er stoppet Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1989 |
![]() |
Jeg mangler nok en kombi overskrift til mit emne,
men jeg har en grænse ved cirka 500 for en printer. Dem der har en printable funktion, er mig bekendt noget dyrere. Plus at de ofte består af flere blækpatroner til en anden pris. Til dem der stemmer på printable, I må gerne komme med priseksempler og om det er ok med evt. merpris for den funktion? Redigeret af T-teknik - 04-December-2008 kl. 10:08 |
|
![]() |
|
folp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1191 |
![]() |
Jeg bruger en Canon 4200 og er godt tilfreds, køber uoriginale patroner så et sæt (5 stk) koster ca 150 kr. Da jeg laver mange Hjemmevideoer på årsbasis til familien ser det bedst ud med printable, så jeg vil ikke undvære funktionen.
|
|
MVH Frank Pedersen
|
|
![]() |
|
![]() |
Ved godt en del er til Canon printere
- men de vist også i den dyre ende? Hvis jeg fastholder Verbatim skiver, er der jo ikke den store prisforskel ved de printable. - Men det er jo en overvejelse med en printer med printable funktion, hvis der er brug for et passende billed fra filmen er det sikkert noget med ekstra redigering i form af software, der er brug for? Noget andet er, at det med uoriginale patroner kan give problemer - det har jeg oplevet med min nu udtjente printer. - Men originale patroner er jo dyrt især hvis der skal bruges f.eks. 5 stk. Mener dog HP har en til to blækpatroner og med printable funktion - nogle bud på den? Redigeret af T-teknik - 04-December-2008 kl. 13:19 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
jeg har en canon mp600r, og kunne ikke undværre det med at kunne printe på dvd, da jeg også optager en del hjemmevideo. så er det altså rart at kunne se hvad der er på. min bruger og 5 patroner. men jeg køber nogle uoriginale patroner, og har fundet et sted, hvor man kan få dem med en chip som virker, så man kan se hvor meget blæk der er tilbage. og har kørt med dem i over et år, og ingen problemer. kender ikke så meger til hp mere. det var hp de første to printere jeg havde, og dem havde jeg en del problemer med. så jeg skal ikke have hp igen. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Ok
Canon tilbyder så printere med 5 patroner. Men Canon betaler man jo nok også en del for? Vil lige tilføje, jeg kun har haft to HP printere, men den sidste har skabt lidt problemer med opdatering. Redigeret af T-teknik - 04-December-2008 kl. 13:38 |
|
![]() |
|
![]() |
Endelig en med printable funktion skal man jo ikke købe dyrt - om nogle år skal den sikkert udskiftes, da den nok ikke understøtter Blu-ray skiver, hvis de bliver hvermands eje?
Redigeret af T-teknik - 04-December-2008 kl. 13:38 |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
denne her kan skrive på cd-dvd. og til en rimelig pris http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=481847&am p;searchArea=&Soegeord= og der er også denne. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=481847&am p;searchArea=&Soegeord= ja, de bruger 5 patroner, men prismæsigt er de så en del billigere. og i den sidste ende går det lige op. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
hvis bd skiver kommer som printable, så tror jeg ikke der vil være nogen forskel i den måde de printer på. du lægger dem jo bare på en slæde, og så bliver de taget ind og printet på. så det er nok det samme. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
Det er en svær beslutning.
Canon er interessant til et udvidet behov. Men med andre ting som presser sig på, så vil økonomien omkring de ovenfor nævnte 500 kr. nok også blive en del af valget. Noget andet er, om de almindelige CD´er og DVD´er snart udgår og bliver afløst af de printable? |
|
![]() |
|
bomndk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Status: Offline Point: 422 |
![]() |
Jeg har en Canon 810 og jeg refiller mine 5 patroner. Dette bringer driftsudgifterne ned på et minimum.
|
|
Mvh
Bo |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har lige set, at TDC Butikken har en Canon iP2500 til 499,-, som vist ikke har printable funktion.
- Men det er trods alt en Canon. Hvis det er en nu og her billig løsning, er det så en I vil anbefale? - Den findes ikke på Canons netside, så jeg formoder det er en udgået model. Men ved køb af nævnte model, så er det vel ikke et problem at købe nye patroner siden hen? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |