|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() Sendt: 06-December-2008 kl. 13:15 |
Hej
Jeg er igang med at indstille min denon 2808 og vil gerne have menuen op på skærmen, men kan ikke få det til at virke... Kablet er sluttet til, denon er tændt og har prøvet mig lidt frem, men det er indtil videre ikke lykkedes - er igang med at læse manualen, men der står heller ikk rigtigt noget, så vist jeg kan se... Er der en der kan hjælpe mvh jonas |
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
|
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
Så, nu virker det... Det hjalp bare at lave et indlæg.. hehe
|
|
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |