|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
fc-andeby ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 209 |
![]() Sendt: 06-December-2008 kl. 14:15 |
||
Hej Jeg har bruges jeres hjælp. Min far har lige købt en ny sony fladskærm og en sony DVD optager(RDR-HX680) Min far vil gerne have et surround system som kan tilkobles dvd'en. Det skal helst også være sony og det skal være med radio. For det kan man da godt købe, ik? surround systemet må også godt være med 2 højtaler, hvis det er muligt, jeg ved godt det ikke er ægte surround. Det må max koste 3500 kr. Så det vil være kanon, hvis i gider at anbefale et surround system. MVH Thomas Redigeret af fc-andeby - 06-December-2008 kl. 14:27 |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
||
Så er det jo et Minianlæg han er ude efter, og dem er der mange af, for det er jo som bekendt ikke muligt at få Surround med kun 2 højttalere. Til Kr. 3500 er det da muligt at få et rimeligt et af slagsen. Som f.eks dette: Kr.2999,-
Redigeret af Radiomanden - 06-December-2008 kl. 14:47 |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
barfodcph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
||
Hvad med det her, prisen er noget billigere andre steder. http://www.sony.dk/product/hcs-cinema-surround-kit/ht-sf1300 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |