|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
vieira ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 16-December-2008 kl. 20:18 |
Hej Jeg har en bærbar pc acer aspire 5102 med VGA out port på, kan jeg hente ting på denne computer og så se det på mit fladskærmstv, jeg har før brugt mit tv til at se tv på overført fra min stationærer computer, men kan jeg også bruge den bærbare, og hvad skal jeg bruge for at få det til at virke |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Hvis du fortæller hvilken skærm du har og hvilket input-muligheder den har, vil det være lidt nemmere at hjælpe...
![]() |
|
![]() |
|
vieira ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() |
jeg har et philips 32" 5321 fladskærmstv og en acer aspire 5102 bærbar computer
jeg har hørt man kan bruge et vga kabel fra min bærbar men ved ikke om hvad det skal være vga-???? og hvad med lyd det kommer vel ikke igennem vga kablet.
|
|
![]() |
|
![]() |
her er et billede af min com med specifikationer, er der nogen der kan hjælpe mig. http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=3091 Jeg vil gerne kunne se hentede ting fra min bærbare pc på mit fladskærmstv ´som er med specifiknioner på nedenstående side. http://www.twenga.co.uk/prices-32-PF-5321-PHILIPS-LCD-TV-161 20-0 Jeg har hørt man kan bruge et vga-scart stik og så et stik til at over føre lyd men ved ikke hvad jeg skal købe håber der er nogen der kan/vil hjælpe
|
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Har din skærm VGA-indgang?
Det er det der er interessant i denne sammenhæng. OK, det har den så ikke... Kan jeg se. ![]() Redigeret af Zulu - 18-December-2008 kl. 15:13 |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
Din skærm har vist ikke vga, men det et dvi
så kan du bare købe dette http://www.av-cables.dk/billede_kabler/vga_kabel/vga_til_dvi _kabel/high_grade_dvia_til_vga_kabel_guldbelagt_15_m_1597_da .html |
|
![]() |
|
![]() |
jeg har vga i computeren ikke dvi
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
det kabel skal gå fra din computer(vga) til din skærm(dvi) |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Skærmen har digital DVI, ikke analog DVI, så kablet kan ikke bruges.
|
|
![]() |
|
![]() |
kan man ikke bruge kabel fra computer vga til fjernsyn scart og så evt lydkabel
|
|
![]() |
|
![]() |
analog DVI må du lige forklar
|
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |