|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
superman001 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Februar-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 17-December-2008 kl. 02:28 |
Halløjsa, ved ikke helt om det er det rigtige sted, men
kunne ikke finde et forum der passede bedre, so here goes... Mine forældre har bedt mig om at gøre mig nogle tanker angående nyt HIFI-system til deres hus. Så har lavet en masse research og fundet frem til et, synes jeg, fedt setup. Men vil gerne have noget feedback inden vi køber stort ind ![]() Anyways, den store plan er at al multimedia skal distribueres over netværket til hele huset. Jeg har kigget på følgende udstyr:
Højttalerne har de i forvejen. Derudover er der en HD modtager fra Viasat og muligvis en Xbox 360. Her er en lille oversigt: Plan Det ser jo alt sammen meget fint ud, men der er nogle ting jeg er lidt usikker på, som I måske kan svare på?
Håber I kan svare på mine spørgsmål, skal ud og kigge med den gamle på lørdag ![]() Redigeret af superman001 - 17-December-2008 kl. 02:33 |
|
![]() |
|
kim olsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1384 |
![]() |
B&O kræver som udgangspunkt B&O tilslutning. så kan man selv lave nogle tilslutninger selv (peter pan her på siden har flere gange vist hvordan), men ellers skal resten være B&O for at tingene kan sankke sammen. Pioneer har lige lanceret deres 81 serie af højttalere der er i samme stil, og TP Tupe har også lavet B&O lookalikes der kan tilsluttes "normalt" udstyr, men stadigt er aktive. |
|
Crown - there is no substitute.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |