recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dårlig oplevelse med SCR.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDårlig oplevelse med SCR.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sony-fan Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Emne: Dårlig oplevelse med SCR.
    Sendt: 28-Maj-2005 kl. 09:06

Er Sony Center Roskilde nu også en god forhandler?

Jeg har i hvert fald en noget dårlig oplevelse, som ikke tegner så godt et billede.

I forbindelse med min bekræftelse af leveringen af min 710, kontaktede jeg SCR pr. tlf. for at få rådgivning om et Component Video kabel. Anders fra SCR anbefalede et, som jeg efterfølgende bestilte. Kablet skulle være inkl. et audiokabel.

Så vidt så godt.

Den 10.5. fik jeg så leveret min 710 samt det bestilte Component Video kabel, men uden det lovede og betalte audio kabel.

Herefter har jeg haft tlf. kontakt og mailudveksling indtil mindst 8 gange.

SCR har bekræftet, at de havde glemt, at sende audio-kablet med, så det er vi enige om.

Men hvor har jeg nu fået mange mærkelige forklaringer på, hvorfor jeg så ikke fået det - nu 20 dage efter at jeg gjorde opmærksom på den manglende levering.

Den ene gang er det lige blev sendt, den anden gang alligevel ikke, men nu sendes det. Så er det en, der er syg. Derefter er det postens skyld.

Slutteligt blev det lovet, at kablet nu ville blive sendt pr. pakkepost og at jeg ville få tilsendt et nr. så jeg selv kunne følge forsendelsen.

Jeg har stadig ikke fået hverken nr. eller kablet.

Lidt ærgerligt at glæden ved et ellers godt køb skal overskygges af noget, som ikke burde forekomme ved en seriøs (?) forhandler.

Til top
j333 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Maj-2004
Point: 277
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2005 kl. 10:43
det er godt du har sagt det
med sådan en masse forklaringer de kommer med
det kender jeg alt for godt
der er ingen der har styr på noget som helst
jeg var ellers lige ved og bestille en 910
der men nu finder jeg en anden
men hvem skal man ta jeg plejer at handle i tyskland
(jeg tar danmark denne gang)
og kan man overhovdet få en sony 910 i danmark
hvis jeg ville ha en idag (jeg har kikket på nettet men jeg kan ikke finde nogle)

j333
Til top
bcman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-November-2004
Sted: Denmark
Point: 90
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2005 kl. 18:04

Jeg afh. min HX910'er igår og fik at vide at de havde gjort alle 910'ere kodefri og lagt de 5 blanke dvd-skiver ned i papkassen, derfor var papkassen blevet lukket op og i en gang.

Men da jeg udpakkede den nye recorder hjemme kunne jeg se langt efter de 5 stk. gratis dvd skiver. Ringede til SCR og de beklagede fejlen - de ville fremsende dem med posten.

Så et råd til dem SOM IKKE ENDNU HAR AFH. deres HX710/HX910'ere hos SCR - CHECK OM DET HELE LIGGER I PAP-KASSEN før hjemturen !

Ellers en fed maskine - jeg har bemærket lidt bedre farveopløsning i.f.t min ellers udemærkede DVDR-80'er fra Philips. Begge sat op til RGB in og out. En Selector var optage "sourcen". Bedømt på et Sony 32" topmodel med DRC.

En tak til Lars og de andre for jeres arb. m.h.t  Sony fælleskøbet !

mvh

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu