Er Sony Center Roskilde nu også en god forhandler?
Jeg har i hvert fald en noget dårlig oplevelse, som ikke tegner så godt et billede.
I forbindelse med min bekræftelse af leveringen af min 710, kontaktede jeg SCR pr. tlf. for at få rådgivning om et Component Video kabel. Anders fra SCR anbefalede et, som jeg efterfølgende bestilte. Kablet skulle være inkl. et audiokabel.
Så vidt så godt.
Den 10.5. fik jeg så leveret min 710 samt det bestilte Component Video kabel, men uden det lovede og betalte audio kabel.
Herefter har jeg haft tlf. kontakt og mailudveksling indtil mindst 8 gange.
SCR har bekræftet, at de havde glemt, at sende audio-kablet med, så det er vi enige om.
Men hvor har jeg nu fået mange mærkelige forklaringer på, hvorfor jeg så ikke fået det - nu 20 dage efter at jeg gjorde opmærksom på den manglende levering.
Den ene gang er det lige blev sendt, den anden gang alligevel ikke, men nu sendes det. Så er det en, der er syg. Derefter er det postens skyld.
Slutteligt blev det lovet, at kablet nu ville blive sendt pr. pakkepost og at jeg ville få tilsendt et nr. så jeg selv kunne følge forsendelsen.
Jeg har stadig ikke fået hverken nr. eller kablet.
Lidt ærgerligt at glæden ved et ellers godt køb skal overskygges af noget, som ikke burde forekomme ved en seriøs (?) forhandler.