|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 29-December-2008 kl. 09:52 |
Ja, hvilken af de to skal man vælge?
Mine komponenter står inde i en Clic reol med stoflåger, så de kan sagtens fjernbetjenes af en IR-fjernbetjening. Men komponenterne har en god lang opstartstid, så jeg bliver vel nød til at sidder og pege med Harmony One i lang tid, hvis den skal afvikle en sekvens af tænd fjernsyn, dvd og receiver, ikke? Vil dette være anderledes med 895'eren? Det skal være så nemt som muligt, så jeg vil gerne bare trykke på en knap og lægge fjernbetjeningen fra mig igen, mens tingene så bare starter op. One eller 895? |
|
Anders
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Harmony'erne har en stærk IR sender, men hvis du vil være helt sikker, så du kan gøre som du har beskrevet, så skal du vælge 895. |
|
![]() |
|
betho ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 318 |
![]() |
Enig... 895 sammen med RF extenders. Så er du godt kørende.
![]() |
|
![]() |
|
andefeldt ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Jeg er blevet lidt i tvivl omkring de der RF extenders. Følger der ikke nogen med, når man køber en 895'er? Eller skal man ud og investere i dem oveni?
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
prinder ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
Der følger en RF-modtager med. Den har fire udgange til IR-emittere, som der i alt er otte af fordelt på fire kabler. |
|
Sony KDL-46D3000 | BenQ PE8720 | Medion HTPC Blu-Ray, HD-DVD | Linksys DMA2100 | Logitech Harmony 895 |
|
![]() |
|
![]() |
Ok, så jeg kan nøjes med at købe 895'eren, og så være helt klar til at få styret både recorder, receiver og PS3 (har en ir2bt)?
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
JA (et kort og præcist svar
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Super! Tak for svarene!
|
|
Anders
|
|
![]() |
|
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
![]() |
Støver lige op i et lidt ældre tråd. Kan det passe IR-modtageren skal stå som der står skrevet i denne anmeldelse? citat: Det er dog ikke lige meget hvor denne RF wireless extender bliver placeret, den skal nemlig være placeret ca. 10 cm fra fronten af enhederne i skabet, så man skal sørge for at det er et dybt skab de står i. http://www.tweakup.dk/article/864/dk/ Mest logisk for mig betyder det ikke en fis hvor den står, sålænge emitterne sidder hvor de skal. |
|
![]() |
|
![]() |
Citatet beskriver den situation hvor du ikke anvender de fire emittere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |