recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg af anlæg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til valg af anlæg

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
lsg81 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 01-Januar-2009
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til valg af anlæg
    Sendt: 01-Januar-2009 kl. 22:15
Hej, jeg håber at nogen af jer superbrugere kan hjælpe mig på vej.

- Jeg skal have et nyt anlæg hvor jeg kan tilslutte min pc vha hdmi og forbinde anlægget med tv'et vha hdmi.

- Højtalerne bliver micropods. Primært fordi det skal passe ind i resten af indretningen.

- Prisen skal være ret lav ift. hvad folk måske er vandt til at bruge herinde - sådan er budgettet desværre.

- Lydmæssigt er jeg godt klar over at man ikke nødvendigvis får top dollar lyd i den lave ende af budgettet, men det må jeg leve med så længe det kan spille fornuftigt.

- Lyd i flere rum. Jeg har allerede trukket alm. højtalerkabler til højtalere i 3 andre rum end stuen (2 stk ihvert rum), så jeg vil gerne have mulighed for at slå de enkelte rum til og fra. Det er ikke nødvendigt at kunne spille forskellig lyd i de forskellige rum. Jeg har set at man kan få en lille seperat boks hvor man kan skifte imellem højtalere, men jeg er totalt nybegynder, så jeg kender ikke de smarteste løsninger på markedet.

- Design. Gerne lidt minimalistisk.

Jeg har fået anbefalet Denon AVR, og den ser også fin ud men så skal jeg også bruge en afspiller til cd/dvd.

Jeg håber at der er nogen af jer der har nogen gode bud på.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu