|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
prowdD ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 04-Januar-2009 kl. 14:28 |
Hej.
Jeg har gået og tænkt over, om jeg skulle anskaffe mig, sådanne en maskine. Har dog et par spørgsmål, jeg gerne vil ha' besvaret - før jeg bestiller den: 1. Er det muligt at få et interface/menu-system på maskinen, som henter informationer om filmene på f.eks. iMBD? Her snakker jeg er description, cover osv. 2. Er det muligt at hente forskellige menu-layouts, så man f.eks. kan få en opdeling ala dette: http://www.mymovies.dk/screenshots/media-center-2005.aspx -> Det var lige mine spørgsmål. Håber I kan hjælpe mig, før jeg bestiller den. :-) |
|
Pioneer............LX5090H
Logitech..........Z-5500 Popcorn Hour...A-110 Xbox360.........Elite |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
1. ja - der er udviklet flere movie jukebox løsninger som henter oplysninger på IMDB og giver dig et nyt cover baseret interface 2. Nej
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
prowdD ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
Hej spawn,
Tak for den hurtige respons. Har du evt. et link til forskellige sites, hvor jeg kan se hvordan disse Jukeboxes fungere? Og ser ud. Det er nemlig opsætningen og layouttet som er vigtigst for mig - da jeg gerne vil have 100% styr på mine filer. (Man kan vel gå hen og kalde det, en mindre sygdom, hehe). Håber du kan hjælpe mig. Samtidig vil jeg også spørge - om det er svært at installere denne såkaldte "jukebox". |
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Jeg har ikke lige nogen links ved hånden men kig og spørg her http://www.networkedmediatank.com/forumdisplay.php?fid=34 Nej - det behøver ikke være svært at installere, men alting kræver jo lidt arbejde og indsats fra brugeren, og hvor nemt det er afhænger også af hvilken løsning man vælger og hvorfra man vil spille sine filer osv. - jeg kan ikke give et generelt svar for der er flere indgangsvinkler til det. Vil man eks. streame sine filer fra en pc-server er det nemt at installere med hjælp fra den officielle server applikation MyIhome - i den findes et plugin som gør det næsten fuldautomatisk.
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg vil kører den fra intern-hdd og fra ekstern-hdd, indsat via USB. Hjælper det lidt, til at forstå hvordan mit setup, skal komme til at se ud? Håber du/I vil hjælpe mig. |
|
|
![]() |
|
![]() |
Spørg evt. i "hovedtråden" herinde - der er folk som har mere forstand på jukebox løsningerne end mig - jeg bruger dem nemlig ikke selv :) http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=30909& PN=1&TPN=500
|
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg kan ikke finde min interne hdd fra Popcorn A-110 på min PC, når jeg har connectet den via USB'en?
Hvordan kan det være? Har connectet den til internettet - og har opdateret firmwaren, mens jeg har formateret hdd via. firmware updaten. Til ex3. Håber I kan hjælpe mig. |
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Bruger du Windows? Hvis ja, har du en driver til ext2/ext3 filsystemet? Redigeret af JesperLund - 09-Januar-2009 kl. 21:01 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej Jesper,
Nej det har jeg ikke. Vidste jeg ikke engang, at man skulle (flovt). Hvor finder jeg programmet, så jeg kan åbne og smide filer ind på min interne hdd? |
|
|
![]() |
|
![]() |
Så virker harddisken. Nu mangler jeg kun hjælp til at installere Jukeboxen. :(
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |