|
Erfaringer med Hyundai DVD+R 8x, Gold |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |||||||||||||
clausewitz
Guld medlem Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
Emne: Erfaringer med Hyundai DVD+R 8x, Gold Sendt: 05-Juni-2005 kl. 20:08 |
||||||||||||
Jeg har set at Hyundai DVD+R 8x, Gold skulle være produceret af TY (YUDEN000T02). Kan man så konkludere at disse skiver er af samme kvalitet som Fuji's skiver med YUDEN000T02? Jeg kan se at de fåes ekstremt billigt hos http://www.bigpockets.co.uk/ Er der nogen der har erfaringer med ovenstående Hyundai skiver? Er firmaet pålideligt? På forhånd tak. Claus
Redigeret af clausewitz |
|||||||||||||
colorrit
Junior bruger Oprettet: 02-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
Sendt: 05-Juni-2005 kl. 21:44 | ||||||||||||
Er også på tilbud hos http://www.nierle2.com/s01.php?cur=dkr&sp=dk&ag=1&am p;letterid=96&pp=aa&bnr=2354 til 88,82 kroner for 50 stk. Har bestilt i dag, regner med at de er ok :
|
|||||||||||||
clausewitz
Guld medlem Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
Sendt: 05-Juni-2005 kl. 22:24 | ||||||||||||
Tak for linket. Hos http://www.nierle.com/ er prisen 108,14 kr. er der nogen der ved hvad forskellen er på de 2 sider? Nå ja det fremgik jo af dit link. Claus Redigeret af clausewitz |
|||||||||||||
clausewitz
Sendt: 05-Juni-2005 kl. 23:05 | ||||||||||||
Er man bedre stillet ved at vælge VISA fremfor bankoverførsel jf. Nierle's forsendelsesbetingelser nedenunder: "Omkostningerne herved udgør ved betaling med kreditkort € 12,95, men ved forudbetaling kun € 9,95. Beløbet vil blive påført regningen og overført af os til fragtselskabet." Claus |
|||||||||||||
clausewitz
Sendt: 06-Juni-2005 kl. 10:42 | ||||||||||||
Det lader ikke til at der er nogen der har erfaringer med ovenstående skiver men kan man ikke forvente at skiverne faktisk er bedre end Verbatim når det nu er TY der har stået for dem - anyone? Claus |
|||||||||||||
clausjen
Super bruger Oprettet: 22-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
Sendt: 06-Juni-2005 kl. 11:34 | ||||||||||||
Jeg har faktisk erfaringer med dem. Købte 100 stk. fra Nierle, og min Pioneer D107 brænder dem uden at blinke. Har brændt 20 uden fejl indtil videre. Læses også fint i begge mine DVD-afspillere.
|
|||||||||||||
DrageMester
Guld medlem Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
Sendt: 06-Juni-2005 kl. 17:13 | ||||||||||||
...og så til de dårlige nyheder: DVD-R market plagued by fake media and inconsistent quality Ovenstående artikel nævner Hyundai som et af de mærker, der bruger Taiyo Yuden Media Identifier selvom der overhovedet ikke er tale om ægte Taiyo Yuden medier - populært kaldet "fake" Taiyo Yuden. Følgende tråd på CD Freaks forum siger det samme: Brands and disc types that are fake Taiyo Yudens. Prisen på de nævnte medier lugter også langt væk af fake medier. De billigste ægte Taiyo Yuden medier i øjeblikket (så vidt jeg ved) er Fujifilm DVD+R 8x (Made in Japan) medier, som kan købes til 75 DKK for 25 styk hos www.it-netsupply.dk og www.mediecentralen.com .
Redigeret af DrageMester |
|||||||||||||
Lennon
Guld medlem Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sendt: 06-Juni-2005 kl. 18:45 | ||||||||||||
Jeg forstår simpelthen ikke ,at man lagrer ting på DVD,som ikke er berettiget til en mediepris på 6-8kr/stk??! |
|||||||||||||
clausewitz
Sendt: 06-Juni-2005 kl. 19:47 | ||||||||||||
Mange tak til Dragemester. Jeg troede man kunne stole på medie koden men nu er jeg da blevet det klogere. Burde nok have lugtet lunten ved den ekstremt lave pris men troede ikke at et stort firma som Nierle turde gamble med rygtet. Jeg bestilte en god portion tæt på midnat i går og har netop afbestilt det hele. Jeg håber sku ikke de har sendt det afsted og respekterer min afbestilling. Jeg kan ikke se noget om returret på deres hjemmeside - er der nogle som har prøvet at returnere til Nierle? Har man den ret når firmaet er funderet i Tyskland? Claus
|
|||||||||||||
Johnny37
Bruger Oprettet: 25-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 09:34 | ||||||||||||
Bruger selv Hyundai skiver + og - fra Nierle, de har altid virket perfekt. Hvis det er til pc brug, så køre de perfekt på Pioneer og NEC brænder. |
|||||||||||||
papabear
Bruger Oprettet: 29-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 10:00 | ||||||||||||
Det er fordi man vel nærmest skal være naiv for at tro, at prisen altid afspejler kvaliteten. Høj pris er *absolut* ikke nogen garanti for høj kvalitet, tro mig ;-) |
|||||||||||||
by PapaBear
(- som mangler afsnit 2 og 19 af 'Allo 'Allo samt BlackBooks afsnit 2 - anyone??) |
|||||||||||||
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 07-Juni-2005 kl. 10:21 | ||||||||||||
UPS! Falsk alarm (dateret 05.07.04) - kunne have forsvoret at de sendte en 'teaser' den anden dag /Lars Redigeret af laursen |
|||||||||||||
Redaktør, recordere.dk
|
|||||||||||||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |