|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() Sendt: 06-Januar-2009 kl. 14:51 |
Du har jo 14 dages returret hvis du vil prøve dem, ellers koster det kun fragten.
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Det jeg mente var, at du skulle prøve Focal, da de jo er et fint tilbud til prisen. Hvis du så er tilfreds med lyden, er der jo ingen grund til at prøve andre, men du har self. ret i, at det er rart at høre fra folk der har erfaringer med begge sæt. Imidlertid er det jo ikke sikkert at deres konklusion vil være den samme som din, så.... |
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
![]() |
Hvad med et sæt HarboSAT10 med HarboSUB10? De passer jo også fint til prisen. Men spiller disse bedre eller dårligere end Focal Sib 5.1 Pack ??? |
|
![]() |
|
RuneH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1760 |
![]() |
Tobster,
mener at have set at han har købt Sib sættet i fælleskøbet. Anyhow - denne tråd er fra 06-Januar-2009, så mon ikke han har fundet ud af noget siden dengang? :-) |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
![]() |
|
Tobster ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2009 Sted: 9600 Aars Status: Offline Point: 362 |
![]() |
Forhåbentligt, men det kunen jo være rart at høre om hans erfarringer :)
|
|
![]() |
|
morteng ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
Hej Tobster
Jeg har selv det ovennævnte Harbosound SAT10 + SUB10 (sammen med en Onkyo 706) og jeg er ovenud tilfreds - til film. På musiksiden synes jeg at det halter en anelse - uden at være lydekspert :) Forstå mig ret, musik lyder fint, der mangler bare et eller andet i forhold til mine gamle gulvhøjtalere. Held og lykke med at finde det rigtige sæt til dig:) |
|
[ Samsung 65KS8005 | Onkyo 706 | Jamo Classic 8 + HarboSound Sat 10 ]
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |