|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Micky_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() Sendt: 07-Januar-2009 kl. 11:31 |
Vi har TDC kabeltv. Bor i postnummer 2625.
Vi har et windowsmediacenter XP, som har virket fint indtil man valgte og flytte TV3. Jeg fandt den dog igen ved og bruge et andet postnummer. Jeg har imellemtiden prøvet vistamediacenter. Men gik tilbage til XP. Nu kan jeg bare ikke finde TV3 igen. Eller det vil sige den er godt nok på listen. Men der hvor den skulle være, der er Zulu. Og der hvor der skulle være Zulu er der nu Nickelodeon. Nogle som kan hjælpe mig med og få TV3 igen? Redigeret af Micky_dk - 07-Januar-2009 kl. 11:33 |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Du burde have fået den nye kanalliste tilsendt fra YouSee men ellers kan den ses på http://yousee.dk/publish.php?id=19399 TV3 ligger, som det ses, på uhf kanal 21. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
tille3787 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Jeg kan ikke hjælpe blot bekræfte at det ikke kun er dig. jeg tror at det er alle ændringerne fra 15. december i TDC kabelnettet der ikke er blevet opdateret på programguiden Jeg har den fulde pakke hos tdc postnummer 2860 og der er ingen ændring sket i programguiden efter den 15. Jeg regnede med at det var noget 'nogen' tog sig af når de fik tid (jeg kommer fra en Kiss harddisk optager så jeg er vant til lange 'svartider' :-) ) |
|
venlig hilsen
Peter |
|
![]() |
|
tille3787 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Har jeg misforstået dig. Er det selve kanalen du ikke kan finde eller er det programmet for kanalen i program guiden ? Det første burde kunne klares ved at scanne igen eller manuelt tilføje UHF kanal 21 |
|
venlig hilsen
Peter |
|
![]() |
|
Micky_dk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 188 |
![]() |
Hvis jeg tilføjer TV3 manuelt, så er der ingen tv guide på den kanal. Altså det er ikke muligt og sætte den til og optage via program guiden.
Er der nogle af jer der ved om man kan installere windowsmediacenter på en ViasatPlus HD? Vi har en PACE ViasatPlus HD optager, som vi købte da vi havde viasat. Men det har vi ikke mere nu. Så nu vil jeg høre om det er muligt, og installere windowsmediacenter på den? Så den kan gøre lidt gavn. |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Har set på siden. Men kan du ikke lige forklare mig hvad jeg kan bruge det til? Mener du godt jeg kan bruge den ViasatPlus HD box? |
|
/Micky_dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |