|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
specctrum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() Sendt: 07-Januar-2009 kl. 14:12 |
Hej alle,
Er der nogen der for nyligt har købt Onkyo TX-SR606 i sort online nogensteder? Er kommet frem til at det er billigst i tyskland, men.. de sider jeg har været inde på har alle ville krævet bank overførsel eller betaling via paypal. Det vil jeg helst ikke da sikkerheden er størst over visa. Så hvis der er nogen der har bestilt en for nylig over visa må i meget gerne sige til hvor:) |
|
![]() |
|
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
Jeg købte i december hos medianess.de og betalte med visa. Prisen er steget kraftigt, men den går ofte op og ned hos denne forhandler. En anden mulighed er måske mediaran.de
|
|
![]() |
|
consulten ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Status: Offline Point: 13 |
![]() |
Har købet flere gange i Tyskland via eBay og betaling med MasterCard via PayPal. Ingen problemer overhovedet! Prøv hér: http://cgi3.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewUserPage&userid =www_md-sound_de Dem har jeg rigtigt gode erfaringer med. God handel og service, samt hurtig og præcis levering. |
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() |
Prøv med denne http://geizhals.at/eu/a329635.html Geizhals er en alletiders "pris sammenlignings bot" Redigeret af Per Korshøj - 07-Januar-2009 kl. 14:43 |
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
Amazon og mener man kan betale med Visa |
|
![]() |
|
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
Hvis du ikke har lyst til at betale med andet en DK-kort vil det måske være en ide at købe i DK. Det koster ikke så meget ekstra at købe i DK hvis man handler de rigtige steder http://www.audiosound.dk/product.asp?product=5788
|
|
![]() |
|
specctrum ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
Tak for tippet Hyl:) Det har du egentlig ret i, de par hundrede kr jeg kan spare alt i alt er jo næsten ikke besværet værd, ved at købe det fra tyskland. Så jeg tror det bliver audiosound jeg bestiller det:) Er audiosound et pålideligt sted at handle ellers? kender dem nemlig ikke
|
|
![]() |
|
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Du kan få en ved fleggaard |
|
![]() |
|
![]() |
Det løber op i 3440 med fragt fra audiosound, det billigste jeg har kundet finde i tyskland koster ca 3200 med fragt.
|
|
![]() |
|
![]() |
fleggaard er nok lidt for dyre:) de vil have 3775 med det hele.
|
|
![]() |
|
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
![]() |
det er da ikke galt |
|
![]() |
|
![]() |
jeps har været derinde at kigge, der står de desværre til 549 euro, det er pænt mærkeligt:) Venter lige lidt med at bestille dem, det kunne være der var nogen som har set dem billigere et sted:) kunne være fedt at høre fra nogle som har handlet ved audiosound i dk?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |