|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
justme, ![]() -- ![]() Oprettet: 06-December-2007 Status: Offline Point: 256 |
![]() Sendt: 07-Januar-2009 kl. 22:22 |
Jeg har et par problemer. Vil tilslutte mine pc højtalere til mit tv og dvd. Jeg har købt en omformer som har et rød og hvidt stik, som jeg formoder skal i dvd'ens audio out, eller tv'ets audio out. I den anden ende af stikket skal pc-højtalernes mini jack stik selvfølgelig i.
Dvd'en er tilsluttet mit px80 via HDMI. Har dog et par problemer - > 1. Der er ingen lyd via tv'ets højtalere når jeg smider en dvd i - Hvorfor? 2. Der er ikke dvd lyd via højtalerne når jeg smider omformeren i tv'et audio out kanal. Kun lyd via højtalerne når jeg ser alm. tv. 3. Der er lyd via højtalerne når jeg smider omformeren i dvd'en, men så er der selvf. ikke lyd ved alm. tv kanaler. Hvad gør jeg, når jeg vil ha lyd både ved alm. tv OG dvd afspilning? Og hvorfor er der ingen lyd via tv'ets højtalere ved alm. dvd? HDMI skulle jo overføre både lyd og billede. Redigeret af justme, - 08-Januar-2009 kl. 15:34 |
|
sss
|
|
![]() |
|
![]() |
Skal jeg ha en form for adapter og i så fald hvilken?
|
|
sss
|
|
![]() |
|
Ole Pihl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
![]() |
Du må have en lydudgang på siden af skærmen eller foran . Hvor man normalt tilslutter ørebøfferne , der sætter du dine pc højtalere til . |
|
![]() |
|
![]() |
Der er bare nada.. Der er tilslutning til høretlf'er når jeg vipper fronten op på tv'et, men indgangen passer ikk til stikket fra højtalerne.. =(
|
|
sss
|
|
![]() |
|
Ole Pihl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
![]() |
Jeg har disse koblet til min fladskærm : Edifier S530 2.1 De har en fantastisk lyd , og kan kobles til fladskærmen eller modtagerboks med rigtige lydkabler . |
|
![]() |
|
![]() |
Men dem har jeg jo ikke ;)
|
|
sss
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg mener at du kan købe en "Dims" så de kan kobles til din skærm . Min søn har samme højtalere som dine , og de har været koblet til vores skærm , når han spillede Xbox , inden vi købte Edifier S530 2.1 . |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har nu købt en omformer. Omformeren har et rød og hvidt stik i den ene ende og i den anden et stik hvor jack stikket fra mine pc-højtalere passer til. Men -> Når jeg stikker dem i tv'et er der ingen lyd fra dvd, kun fra tv kanaler? Ydermere siger tv'et heller ikke noget ved dvd afspilning. (Altså tv højtalere)
DVD og tv er forbundet via HDMI. Formoder at omformeren skal i tv'ets audio OUT stik bagpå? |
|
sss
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |