|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() Sendt: 09-Januar-2009 kl. 13:21 |
|
Jeg er ny Wii ejer, og er lidt i tvivl om, hvad man bør anskaffe af ekstra hardware/software. Ekstra controllere og et component kabel er nok nødvendigt, men hvad med: 1. Skal man ha' en classic controller, hvis man vil have nogle af de gamle spil, der kan downloades. Eller kan man bare bruge remoten/nunchuck i stedet? 2. Hvilke Wii Channels kan anbefales? 3. Hvilke classic games eller Wii-ware kan anbefales til download? 4. Hvilken størrelse memory-card vil være passende? På forhånd tak. |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
nu er jeg mest ps3 spiller men jeg skal prøve og svare så godt så muligt. =) 1) Som udgangspunkt kan du jo altid se hvilke kontrollere du skal/kan bruge i de spil som du har tænkt dig og spille, men jeg tror nok at du bliver nød til at købe en classic kontroller. 2) jeg har ingen anelser om hvilke "channels" der er men der er ikke rigtig nogen som er nødvendige, er der nogen som er interessant downloader du dem bare - gratis. 3) Af klassiske spil kan jeg anbefale de gamle Snes mario spil, mario 64, Zelda Ooc, donkey kong og hvad der ellers skulle være af interesse. 4) jeg har endnu ikke set nogen grund til og bruge memory card på min kærestes wii så det ville jeg lige vente med hvis jeg var dig af normale wii spil kan jeg anbefale Super mario smash bro, Mario kart og mario galaxi. Mario paper var godt nok noget af et fejlkøb af min kæreste, det spil er simpelthen for underligt til wii
|
||
![]() |
||
mrtex ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 274 |
![]() |
|
Det eneste du har brug for er en Ps3 ![]() |
||
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview Samsung HD 3106 NokiaN95 8GB Asus L1N64-SLI WS Dual L 2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74 Kingston 8GBDDR2PC6400 Logitech MX1000 Yousee50/4Mb |
||
![]() |
||
Houmoller ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
|
Jeg kan anbefale WiiNyt der sidder min kæreste i hvert fald en hel del af tiden.
|
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
|
1- Classic controller til Super Mario World!!!!! 2- Ekstra Wii-mote til sports 3 Super Mario Galaxy --- Så er du dækket ind til sommerferien!
|
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
|
PS3? ![]() ![]() Jeg ville anskaffe: min 2 controllere og 2 nunchucks. evt. classic controller hvis du vil downloade gamle nintendo spil. Internet Browseren (Købes via shopping channel), så du har internet adgang på dit TV. Wario Ware, Smooth Mooves er sjovt. Super Mario Galaxy Wii Fit World of Goo (WiiWare dvs. købes via shopping channel) Tilsidst vil jeg skaffe mig god plads foran TV'et ![]() |
||
![]() |
||
Pede8000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 2590 |
![]() |
|
..... hov, jeg glemte at et componentkabel er et must, hvis du vil have et acceptabelt billede fra din Wii...
|
||
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3
|
||
![]() |
||
Skalle06 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1116 |
![]() |
|
Tak for alle de gode tips. Det løber efterhånden noget op - synes f.eks. det
er noget irriterende, at man skal have en classic controller for at kunne spille de gamle spil. Men fed konsol for familien. Bliver spændende at se, om min PS3 nu begynder at samle støv. |
||
![]() |
||
pdrhan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1343 |
![]() |
|
Ville da klart anbefale at du får sat en Modchip i din Wii.......
![]() |
||
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
----------------- Kastrup/Amager |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
hvad er en modchip ? så man kan spille kopi spil??
|
||
![]() |
||
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() |
|
hvorfor bryde garantien ved at sætte en chip i når man nu kan modificer den til at kører back-up spil uden at åbne konsollen |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det tror jeg næppe, men det er selvfølgeligt også forskelligt fra person til person. Jeg f.eks. en ps3 mens min kæreste har en wii men jeg spiller dog sjældent på hendes wii, det er ikke fordi at jeg ikke må haha, men nu er der jo en del forskel på spillene mellem de 2 konsoller, så medmindre du ikke byder dig om de nuværende/fremtidige spil til din ps3'er tror jeg ikke at den kommer til at samle støv alt for længe af gangen Og ja - det render rimeligt hurtigt op! 4 nunchuuk, 4 alm. kontrollere, 2/4 klassiske kontrollere + spil osv. så er du meget hurtigt af med en masse penge Det er selvfølgelig langt fra et krav at ha' så mange kontrollere og man kan i bund og grund godt nøjes med 2 nunchuuk + 4 alm. kontrollere også bare en enkelt klassisk kontroller. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |