|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() Sendt: 11-Januar-2009 kl. 09:46 |
Hej SKal have et stereoanlæg til et rum på 35 kvm. Har set mig glad på et sæt B&W CM1 http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/bw_cm 1_hoejttaler_wenge.htm Højttalere i hvid men i hifiklubben mener de at man skal op i en ARCAM forstærker til 12k for at trække disse. Er der nogen der har erfaringer med disse højttalere og evt. kan anbefale en anden forstæker der koster mindre ? Alternativt et andet godt og gerne kompakt anlæg uden subwoofer til sådan et rum...
|
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
hvis man kigger på deres hjemmeside anbefaler de en denon pma-1500, sådan en har jeg og overvejer selv at købe de højtalere da mine 604 skal bruges til hjemmebio.
Redigeret af pmalm - 11-Januar-2009 kl. 09:56 |
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() |
Ja det har du da ret i-det var ikke det de sagde da jeg var inden ved dem før jul... Det er godt nok en stor tung kasse at få plads til på en fiks hylde, men kvalitet koster enten plads eller mange penge...
|
|
![]() |
|
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Hej jeg er lige med på en lytter
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Var til julefrokost hos nogle venner hvor han havde købt en Denon DM35 med et par hvide Dali concept 1 højttalere til det var pænt pog spillede godt så jeg oevrvejer egentlig også en Denon RCD-M37 m. dab og usb indgang. Skal så bare have nogle højttalere som går til så er jeg også fri for at brænde 15 k af på et stereo. |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Hvad med at se på XTZ? De bliver rost utroligt meget og deres 99.26 som skulle spille bedre end B&W 805s koster omkring 4500 for at sæt- sammenlignet koster B&W 805s 8900 kr. pr. stk.
Se mere her: www.fyndborsen.se |
|
![]() |
|
RuzzFrog ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: Søborg Status: Offline Point: 230 |
![]() |
Jeg går og venter på et sæt xtz. De skrev at de ville blive sendt sidste mandag, men er ikke kommet frem endnu ![]() men jeg synes det er svært af finde en der er omkring de 100 watt og så med indbygget tuner, når den så heller ikke må være dybere end max. 38 cm. Og så helst ikke mere end 6-9.000,- kr. Hjælp |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |