|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() Sendt: 11-Januar-2009 kl. 10:38 |
Står og skal bruge nogle baghøjtalere. De skal køre sammen med B&W 604s3 front, LCR600s3 center og ASW675 sub. Har kigget lidt på B&W DS3. Hvad vil i anbefale, og skal jeg købe 2 eller 4, tænker mere på om det kan betale sig at vælge et 7.1 setup kontra 5.1?? Forstærkeren er en Pioneer SC-LX81, når de kommer til landet på et tidspunkt. |
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
|
zirio ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 11-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 878 |
![]() |
Goddag Pmalm
B&W DS3 er en rigtig god højtaler, og den vil passe perfekt til dit setup. Jeg har haft 5.1 i mange år, men indtil for et halvt års tid siden, skiftede jeg til 7.1 og det har jeg gjort helheden af film såvel som spil meget federe. Så vil bestemt anbefale dig et 7.1 /Zirio CineZirio Elac, Velodyne, Onkyo, Playstation 3, Custom Cables, Nordost, Supra Redigeret af zirio - 11-Januar-2009 kl. 11:01 |
|
![]() |
|
pmalm ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Oktober-2007 Sted: 3400, DK Status: Offline Point: 433 |
![]() |
Hvis jeg vælger 4 stk. af disse højtalere, hvordan skal de så "kaste" lyden ud i rummet. Tænker på den justerings mulighed de har. Er det bare det man syntes lyder bedst?? Redigeret af pmalm - 11-Januar-2009 kl. 21:21 |
|
Mvh Peter
LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |