|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Combo666 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 12-Januar-2009 kl. 14:04 |
Hej, jeg har lige opgraderet fra XP MCE2005 til Vista med TV-Pack2008,
og har lige siden haft lidt problemer med mine tv-kanaler. :( Det er ikke EPG'en, men selve kanalerne, bla er kanal4 og svensk tv helt væk. Jeg har prøvet at søge manuelt efter dem, uden resultat. Jeg har også fundet frekvensen på TDC hjemmeside (383,25 Mhz), men der får jeg kun sne på skærmen. Når jeg konfigurer Tv-signalet, kan jeg vælge mellem TDC Københavns kommune eller en anden TDC ting. Og på den ene har jeg 6'eren, men mangler kanal 4 og svenskTV og vælger jeg den anden, så mangler jeg 6'eren og TV3, men får kanal4 og svenskTV. Hvis jeg vælger TDC kbh, så har jeg 41 kanalerne, og hvis jeg søger manuelt, så finder den kun 31, og nogle gange 35 kanaler. (men med mange gentagelser). Jeg har en analog tv-tuner (hauppauge WinTV PVR-500 dual tuner). Jeg havde ikke disse problemer mens jeg brugte XP MCE2005, da havde jeg alle kanalerne. Er der nogen der kan hjælpe? MVH Tommas Redigeret af Combo666 - 12-Januar-2009 kl. 14:04 |
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() |
Har du "oversat" din frekvens til MCE frekvens, da MCE ikke benytter den samme tabel som UC, se her
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
Combo666 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Jeg beklager den sene tilbage venden!
Nu har jeg prøvet med kanal tabellen, men er ikke kommet tættere på en løsning :( Sådan som jeg har har forstået det, så tager man fekvensen på den givende kanal og og finder den i tabellen og får derved et kanal nummer. Men i den menu hvor jeg kan tilføje kanaler, kan jeg kun skrive en frekvens og ikke et kanal nummer. Og når jeg skriver 383,25 Mhz (Kanal4), så siger vista MCE at der ikke findes en kanal på den frekvens. Meget mystisk! MVH Tommas |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |