|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Niki W ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() Sendt: 13-Januar-2009 kl. 16:42 |
Min ven har en bærbar med hdmi udgang og den kan fint kører blu-ray film, er der noget galt for at han køber et billigt drev og så smider det i såen en ekstern boks og så kører det over usb? Der er vel ikke forskel på om det er et cd/dvd drev lr blu-ray? |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
Hvis den skal bruges til BluRay skal det jo være et BluRay-drev...
![]() Eller har jeg misforstået spørgsmålet? |
|
![]() |
|
Niki W ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
![]() |
Ja ja er godt klar over at drevet skal være til blu-ray, men mente den eksterne boks hvor man sættet drevet i;) han har nemlig såen en gammel boks liggende og så ku man få drevet sat til såen:)
|
|
![]() |
|
kinski ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Ja - jeg har gjort noget lignende! Jeg har sat et Pioneer Blueray drev i et NorthQ eksternt drev til DVD. Det virker fint!
|
|
![]() |
|
![]() |
Okay, li det jeg havde brug for at vide, siger mange tak
![]() |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() |
OK, så er jeg med...
![]() Bare vær opmærksom på at stikkene passer sammen. Altså din gamle boks er højst sandsynligt med PATA (IDE)-stik og så sørg for at det BluRay-frev du køber også er PATA (IDE) og IKKE SATA. |
|
![]() |
|
kinski ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 11-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
![]() |
Det er den her jeg bruger: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?Bedom=true&I D=218516 Den kan køre med begge dele!
|
|
![]() |
|
![]() |
Det var smart... Så er det bare at finde et BluRay-drev at putte i den. |
|
![]() |
|
![]() |
Ye, og hvis en comp alligevel kan trække bluray, ja så det sq en billig løsning
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |