|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Knisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-November-2007 Status: Offline Point: 355 |
![]() Sendt: 13-Januar-2009 kl. 23:48 |
Hej folkens. Jeg må lige høre før jeg render ud og køber sådan et officielt ps3 hdmi kabel, om det er et acceptabelt kabel overhovedet ? Jeg overvejede i første omgang at købe et Supra, men så fik jeg af vide at der var et officielt, men da jeg kommer til at bruge min ps3 til afspiller af alt ville jeg hellere lige være sikker på god kvalitet :)
|
|
![]() |
|
vasif ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1773 |
![]() |
Det der med "officielt" er ren salgsgas, og betyder intet i praksis. Jo, Sony har selv produceret kablet, eller har godkendt produktet, og det lever op til et par krav, som skal forefindes, for at få det bedste ud af din PS3, blandt andet hdmi version 1.3, samt support for 1080P, hvilket de fleste andre "uofficielle" hdmi-kabler på markedet også gør, selv de helt billige. Så der er reelt set ingen forskel.
Redigeret af vasif - 16-Januar-2009 kl. 16:51 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() |
Hvis Sony-kablet virker, så er der ingen grund til at skifte det ud. Supra er god kvalitet, men det vil ikke kunne ses på billedkvaliteten, da der ingen forskel er her ved HDMI-kabler.
|
|
![]() |
|
LuffeMand ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 30 |
![]() |
Når man læser om HDMI kabler inde på AV-Cables.dk ser det altså ikke ud til at det er alle HDMI kabler der understøtter 1080p, nogle tager kun 740 eller 1080i.. Men jeg har ikke selv set forskel. Jeg stadig er ved at finde frem til det bedste kabel til prisen, men jeg vil da ikke købe et der ikke understøttter 1080p.. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() |
Eftersom Sony er temmelig vilde med at promovere Blu-ray (1080p) og 'Fuld HD' fjernsyn (1080p) og den slags, tror jeg nok man kan være sikker på, at Sonys eget kabel understøtter 1080p... Og det kan jeg da også bekræfte, at det gør.
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
![]() |
HDMI kablet fra Sony følger ikke med når man køber PS2, så han skal vel ud og købe et.
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
Knisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 23-November-2007 Status: Offline Point: 355 |
![]() |
Hej, Jeg endte med at bestille 2 stks herfra : http://tn-hardware.dk/product.asp?product=15194 Det skulle være fair kabler, når jeg kun skulle bruge 2 m. vh. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |