|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() Sendt: 11-Juni-2005 kl. 08:51 |
Jeg kan huske at Laursen tidligere har postet links til software der
kan ændre booktype på ens dvd-brænder, men se om jeg kan finde det
indlæg igen.
Jeg har to brændere: NEC DVD_RW ND-3540A (intern) Lite-On DVDRW SHOW-1653S (ekstern) Der er vist noget med at NEC ikke bryder sig om at man ændre booktype og skal via firmware? Anyway - kan en give mig et link til noget software så jeg i det mindste kan ændre booktype på en af brændere. PFT ![]() |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Hej Stampe, Det er vist tråden Diverse indenfor DVD+HDD recordere du tænker på. Den startede som en JVC for/imod tråd men endte vist med helt andre spørgsmål og diskussioner. Så vidt jeg kan se understøtter NEC ikke booktype ændring i den officielle firmware. Der fås dog adskillige modificerede firmwares hvor booktype valg er muligt (se CDFreaks' NEC forum - f.eks. denne tråd). /Lars |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Det var lige præcis den tråd jeg ledte efter, men ikke fandt - takker for hjælpen
![]() Redigeret af Stampe |
|
![]() |
|
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() |
Hvor nødvendigt er det lige for alm. DVD-R og DVD+R skiver? Er næsten alle afspillere ikke kompatible med begge formater i dag? Claus |
|
![]() |
|
![]() |
Det var også mere aht brænding af dl-skiver jeg skulle bruge det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |