|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() Sendt: 17-Januar-2009 kl. 01:49 |
|
Hej
Jeg har søgt et par timer på google nu, men uden held. Jeg vil gerne tweake VistaMCE, så jeg kan ændre antallet af recordings som skal gemmes. Nogen der ved hvordan det kan gøres? Som det er nu, så kan det nu kun sættes op til at gemme op til 10 optagelser af en serie. Jeg vil gerne ændre det til 20. |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Jeg er ikke sikker på at det understøttes...
Men 20 kan defineres således i denne reg entry(lad dig ikke forvirre af der står 14(hexidecimal):
|
||
![]() |
||
trenskow ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 156 |
![]() |
|
Det ser ikke ud til at virke. Det eneste den gør, at at gøre én optagelse til standard. Man kan stadig ikke vælge 20 |
||
![]() |
||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
|
Det er en unsupported tweak, og der er ikke support for det i GUI'en(Grafikken og teksten til denne setting findes ikke i media center)
Derfor kan den godt virke alligevel... Så længe du ikke går ind i menuen og stiller på Series settings skulle det virke... |
||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ahh, på den snide måde. Mange tak |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |