|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kamikazekid8 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() Sendt: 19-Januar-2009 kl. 19:09 |
Hej alle
![]() Jeg læste her på forsiden af recordere.dk, for ikke længe siden, at Phillips har lavet et 5.1 surround soundbar, med ipod docking station og andet guf ![]() synes den designmæssigt er kanonflot og ifølge anmeldelsen gør den det også godt.. forstår bare ikke det med billedmæssige problemer?? eller som de skriver i anmeldelsen: "På billedsiden er sagen lidt mere speget – svingende mellem noget af det flotteste og noget af det grimmeste vi har set i de tekniske discipliner. Interessant nok handler det givet vis om en software-bøvs (som måske-måske en dag bliver rettet med en opdatering). Ved almindelig filmgengivelse var der ikke noget at sætte en finger på. Og problemet kunne fjernes i de tekniske prøver ved at slå menubilledet til og fra... Tjah?" |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Online Point: 6509 |
![]() |
Og kan man koble sin ps3 til, så man kan se bluray film og få sorround agtig lyd ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
![]() |
Jeg *bump*er lige den her, for jeg har også forkølet mig på den her og har de samme spørgsmål.
Og inden puristerne flokkes, så ved jeg godt at det ikke er lige så godt som ægte x.1, men det er nu en gang det jeg må nøjes med..... |
|
![]() |
|
'DLG' ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-September-2007 Status: Offline Point: 463 |
![]() |
Prøv at lur priser UK. Der kan man nuppe gode tilbud for tiden.
![]() |
|
Niarn om en Mustang GT:
Den ser jo bare ud som om den har lyst til at slå dig ihjel ikk? Det ligner bare en bil der har lyst til at flå hovedet af dig altså. |
|
![]() |
|
Kamikazekid8 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 78 |
![]() |
men de vil ikek sende til DK :(?? eller kender du en butik der vil måske?
|
|
![]() |
|
hpdahl ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() |
audioaffair.co.uk sender til danmark. Det samme gør en del tyske. |
|
MVH
HPDahl |
|
![]() |
|
![]() |
der har de den ikke :(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |