|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() Sendt: 20-Januar-2009 kl. 19:17 |
Nu har jeg set flere skrive at en onkyo 876 koster ca 6000kr inkl fragt fra england. men jeg kan ikke selv finde en forhandler der sender til danmark. Er der en som lige kan fortælle hvor de har købt deres til den pris? Redigeret af Susperia - 20-Januar-2009 kl. 19:26 |
|
![]() |
|
birddog ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Du kunne jo måske prøve de links der står i den tråd du henviser til :) jeg har selv bestilt min her og har lige modtaget den idag. Og ja der står godt nok |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() |
Problemet var jeg ikke kunne finde de tråde igen da det er et stykke tid siden jeg så det. Men HansJ har også lige skrevet at han har købt sin der hvor du har, men kan ikke forstå den skal koste 70pund mere bare fordi den er sort. |
|
![]() |
|
per falck ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 150 |
![]() |
nu bestilte jeg så lige en 876 samt en dvd afspiller, så må vi se om det kommer og hvornår. hvorlænge var du om at modtage din ?? |
|
![]() |
|
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
![]() |
Nu har jeg lige bestilt fra hyper-fi via ebay, så det er spændende at se hvad
der sker med det... Det er dog betryggende at man kan betale med visa, og derigennem kræve betalingen tilbage hvis det bare er en hat... Glæder mig da til den bliver leveret ![]() |
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|
|
![]() |
|
per falck ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 150 |
![]() |
jeg bestilte også i sort.
|
|
![]() |
|
![]() |
Faktisk synes jeg at den er pænest i sølv, men jeg har intet i sølv så jeg bliver også nødt til at bestille den i sort. Men ja den er billig til de 6500kr, og hvis jeg bestiller den og ikke kan lide den burde det jo ikke være svært at komme af med den igen. |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() |
Jeg har også bestilt en i sort, dog fra Tyskland. Måtte give 895,- euro for den. Utroligt at de danske autoriserede forhandlere vil have 13.000,- kroner for samme vare!
|
|
![]() |
|
tyros1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1184 |
![]() |
Går også og lure lidt på den model nogen der ved hvordan den klare ren 2 kanal stereo med et sæt 20K højtaler - mine m66? |
|
Philips 42 PF9731d/Humax XRHD Pana BDT 310 WD tv
Marantz SR6004,5.0 setup DLS M66, M60, R50 Marantz CD5001 - Panasonic MR-EH65 - Projekt debut III Squeezebox duet/Radio og IPAD NAS Synology 211 |
|
![]() |
|
dAnTeDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg modtog min 876'er fra http://audioaffair.co.uk/ i går. Det var der ingen problemer med. Leveringen tog omkring en uge, og det syntes jeg er ok for internationale pakker... Damn den er lækker!!! Jeg gav 6500 kr. inkl. et 5m HDMI og fragt. De kan varmt anbefales... |
|
![]() |
|
Fromme ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
Hvornår bestilte du ? Min blev bestilt d. 8 jan og er ikke kommet endnu. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |