Hej derude.
Jeg har investeret i en SONY STR-DG820 sorround receiver med det simple formål at få god HD lyd fra mine andre apparater.
Mit problem er at når jeg tilslutter min Sony Harddiskoptager til receiveren via HDMI udgangen på harddisken og HDMI indgangen på receiveren og så derefter forwarder billedet op til mit fjernsyn via HDMI udgangen på receiveren, så kommer billedet fint igennem, men jeg får ingen lyd. Hvad kan være årsagen til det?
Jeg har så prøvet at se om jeg kan få lyden fra harddisken til receiveren med et coaxial cabel, men jeg får stadig ingen lyd =o|
Den eneste måde jeg kan få lyden igennem på er ved at tilslutte harddisken direkte til fjernsynet og så sende lyden analog mellem harddisk og receiver, men det negerer lidt hele pointen med en receiver der understøtter HD lyd...
Håber virkelig der er nogen som kan hjælpe, fordi jeg syntes jeg har finkæmmet manualen både for receiveren og harddisken, uden held. På min receiver står der 'analog' på displayet under alle de opsætningmuligheder beskrevet ovenfor...har det noget med noget at gøre, fordi jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg ændre beskeden så der står 'digital' på displayet..=o|
I'm lost, så please hjælp anybody.
På forhånd tak =o)
Redigeret af Henrik82 - 25-Januar-2009 kl. 13:16