|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nybruger30 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() Sendt: 26-Januar-2009 kl. 10:24 |
Overvejer at købe et sæt Logitech Z5500, Konen insiter på at baghøjtalerne kommer på stander, som den i logitech præstations video http://www.logitech.com/index.cfm/speakers_audio/home_pc_spe akers/devices/224&cl=DK nogle der ved hvor man køber sådan et sæt?¨ Alternativt søger jeg et godt 2.1 sæt, nogle forslag?. Mit krav til lyden er at talen er klar, kan godt leve med det ikke er surround. Havde også overvejet at sætte z5500 anlægget op uden baghøjtaler, giver måske bedre lyd end mange af de 2.1 sæt der er. |
|
![]() |
|
MikkelU ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Jeg har også overvejet at sætte z5500 op uden baghøjtaler og center, men
hvordan er lyden så? Går man evt. glip af nogle ting fordi den stadig spytter noget af lyden ud gennem baghøjtalerne selvom de egentlig ikke er der? Desuden spiller Logitech Z Cinema ret godt, men det er desværre kun muligt at tilkoble via usb til pc'en. Hermed opnår du en begrænsning på 5m (kabelmæssigt) medmindre du bruger et usb-reapeater kabel. Dette er dog kun et problem, hvis du som mig har længere end 5m til pc'en. Mvh. |
|
/MikkelU
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |