|
popcorn hour og wd TV |
Besvar |
Forfatter | |
joeblach
Super bruger Oprettet: 21-Maj-2006 Sted: Denmark, Greve Status: Offline Point: 454 |
Emne: popcorn hour og wd TV Sendt: 26-Januar-2009 kl. 21:56 |
Har siddet og lædt en masse rewievs og wow... Kanon.. Mit spørgsmål: 1. nogle der har erfaringer med popcorn og torrent... 2. WD TV kan den fungere med USB wifi dongle.. Vil meget gerne høre om det...?
mvh klaus Redigeret af joeblach - 26-Januar-2009 kl. 21:59 |
|
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
|
|
uncle sam
Bruger Oprettet: 25-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Sendt: 27-Januar-2009 kl. 15:46 |
1) Godt spørgsmål, 2) jeg er selv igang med at læse dette link igennem har været postet tidligere http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1080840& page=12 Der har jeg "so-Far" fundet udaf en bruger har med success brugt en USB hub, og en anden mener at en kortlæser kan bruges sammen med enheden endvidere er der en der foreslog en Buffalo Drive station Flexnet, som kan køre USB og Netværk. Jeg har ikke læst hele strengen endnu(der er over 123sider og er kun nået til den første Firmware opdatering) |
|
Xtreamer
Logitech Z5500 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |