|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sejeulki ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() Sendt: 30-Januar-2009 kl. 02:32 |
Jeg har et mediecenter og vil gerne prøve kræfter med et tv-tuner kort.
Efter at have læst på forumet har jeg fundet ud af det skal være et Digital Everywhere FloppyDTV. Men er ikke så meget inde i tv signaler. Jeg bor i aalborg og har stofa kabel tv. har kigget på et Digital Everywhere FloppyDTV-C (DVB-C-modtager). Mener DVB-C leveres genne atennekablet på stofa - er dette korrekt? Kan forstå jeg skal have et Irdeto cam kort til det. Men hvilke kanaler er det lige præcis jeg får? ELLER skal man abonnere på noget for det virker (har kun pakke 2 - ingen zaptor eller noget).? Kan se der er firewire - hvad skal firewiren tilsluttes? Er der andre muligheder for tilslutning af tunerkort? Hvad bruger man fx Digital Everywhere FloppyDTV S2 (DVB-S2 HDTV modtager) til? Redigeret af sejeulki - 30-Januar-2009 kl. 02:49 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Du skal have et abonnement til Zaptor/digitale Spejl, et Smit Irdeto Cam, og en Fire/FloppyDTV DVB-C. Derudover skal du bruge TVpack 2008.
Du kan selv søge på google vedr floppytuneres kunnen. Det er meget hurtigere end at jeg skal til forklare dig det. Derudover skal du igang med google, hvis du vil løse dine problemer.... |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |