|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HonkyHonk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2005 Sted: Grindsted, DK Status: Offline Point: 99 |
![]() Sendt: 03-Februar-2009 kl. 14:26 |
Hejsa
Jeg har nu flere steder på amerikanske sider set en lille adapter, der gør, at man kan tilslutte sin eksterne USB-hardisk direkte i routeren, således at harddisken kan komme på netværket uden af en PC skal være tændt. Jeg har ikke rigtig kunne finde noget tilsvarende hos danske butikker - kender du et sted hvor disse kan købes? Jeg hører også gerne om evt. erfaringer med disse adaptere. På forhånd tak. |
|
Jesper
LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion |
|
![]() |
|
BRAS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Dette er nok ikke helt hvad du søger, men kunne være et alternativ: http://www.dustinhome.dk/pd_5010116165.aspx
|
|
![]() |
|
HonkyHonk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2005 Sted: Grindsted, DK Status: Offline Point: 99 |
![]() |
Tak for tippet - den ser ikke helt uinteressant ud. |
|
Jesper
LG 65UF772, Apple TV 4, Sony STR DN1040, Dali IKON 6 MK2, SMT-3126, Harmony Companion |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |