|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() Sendt: 06-Februar-2009 kl. 10:11 |
Er jeg den eneste der ikke kan få Harmony One til at tænde for Viasat kassen ( http://www.viasat.dk/Digitale-TV-boxe/Pace-TDS850-PlusHD/men u-id-273.html)? Det er som om den lige skal "primes" med den originale Viasat betjening, 2 tryk på power-on tænder den. Vælger jeg Power toggle i komponenter sker der heller ingen ting - det er udelukkende den originale der kan tænde for den. Jeg har prøvet at lære H1 power-toggle signalet fra den originale, men det kan heller ikke tænde for boxen. Det mest mærkelige er at der sagtens kan slukkes for boxen med H1. Any suggestions? |
|
![]() |
|
Fanner ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Du skal kode den til at tænde med den blå "viasatknap"jeg mener den er blå, men det er den øverst i midten. Så virker det, mener jeg. |
|
![]() |
|
Mikkel.C ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 201 |
![]() |
Fik tid til at teste det i går og det virker jo perfekt! Så kan jeg endelig pakke Viasat betjeningen helt væk. 5 point til Fanner for den løsning |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |