recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Harmony One & Viasat Pace 850
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHarmony One & Viasat Pace 850

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Emne: Harmony One & Viasat Pace 850
    Sendt: 06-Februar-2009 kl. 10:11

Er jeg den eneste der ikke kan få Harmony One til at tænde for Viasat kassen ( http://www.viasat.dk/Digitale-TV-boxe/Pace-TDS850-PlusHD/men u-id-273.html)?

Det er som om den lige skal "primes" med den originale Viasat betjening, 2 tryk på power-on tænder den. Vælger jeg Power toggle i komponenter sker der heller ingen ting - det er udelukkende den originale der kan tænde for den.

Jeg har prøvet at lære H1 power-toggle signalet fra den originale, men det kan heller ikke tænde for boxen. Det mest mærkelige er at der sagtens kan slukkes for boxen med H1.

Any suggestions?

Til top
Fanner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2003
Sted: Denmark
Point: 344
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2009 kl. 14:51

Du skal kode den til at tænde med den blå "viasatknap"jeg mener den er blå, men det er den øverst i midten.

Så virker det, mener jeg.

Til top
Mikkel.C Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Marts-2006
Sted: Aalborg
Point: 201
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2009 kl. 10:19

Fik tid til at teste det i går og det virker jo perfekt! Så kan jeg endelig pakke Viasat betjeningen helt væk.

5 point til Fanner for den løsning

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu