|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
maximus81 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() Sendt: 08-Februar-2009 kl. 19:34 |
Jeg ser mange MKV filer hvor undertekster er SRT filer ved siden af. Men når jeg ser en film i VLC player springer den over nogle af teksterne. Hos ham jeg har fået film og undertekster af virker de fint i VLC player. I mediaportal kan jeg slet ikke få undertekster på... Håber virkerlig der er nogen der kan hjælpe..?? På forhånd tak... |
|
![]() |
|
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
Zoomplayer med directvobsub er en bedre løsning, da du også kan lave delay on the fly eller directvobsub i mediaportal, kan du også bruge undertekster.
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() |
Er der tale om hjemmevideo med subs? Ellers skulle du holde dig til originalen, den kommer med et menusystem, hvor der er en interaktiv menu, hvor du kan vælge flere forskellige subs.....
Redigeret af Patriarken - 10-Februar-2009 kl. 13:50 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
maximus81 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Fik hentet directvobsub på mediaportals hjemmeside, men det virker stadig ikke. Skal det ligges ind som et plugin? |
|
![]() |
|
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
Du skal installere det og derefter indsættes det som
Post Processing. Gøres i MediaPortal Configuration (advanced) under "Videos". Mener at du skal bruge den version der ikke er "auto-loading". |
|
![]() |
|
![]() |
Yes så virkede det.. Jeg brugte godt nok versionen med auto-loading, men det virker fint.. 1000 tak for jeres hjælp.. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |