|
|
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 11-Februar-2009 kl. 21:05 |
||||
Spørgsmål herunder >> Redigeret af Lars - 11-Februar-2009 kl. 22:11 |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||||
![]() |
|||||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||||
VIGTIGT Dette emne må ikke bruges til debat om andres priser og/eller andre forhandlere. Det er alene til koordinering af igangværende Fælleskøb, samt spørgsmål/debat om modellen. Indlæg der falder udenfor emnet slettes. God fornøjelse Redigeret af Lars - 11-Februar-2009 kl. 22:10 |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
||||
Samme pris som sidste Fælleskøb på en 42PX80, utroligt at prisen er blevet så lav på en super skærm og så i DK.
|
|||||
![]() |
|||||
knekker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
||||
ingen MPEG4, hvordan spiller det sammen med det kommende sendenet.
|
|||||
![]() |
|||||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||||
Hmmm. Kunne være man skulle spørge forældrene om ikke
det var på tide at de skulle have sig et 42" tv. Så kunne jeg jo købe sådan et her istedet :P |
|||||
![]() |
|||||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
||||
Det spiller fint sammen med det eksisterende (DR1, DR2, TV2). Skal TV'et bruges sammen med Boxer, kræver det en ekstern boks. |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Den interne tuner kan ikke bruges til Boxer. /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
FilmSalgFreak ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 487 |
![]() |
||||
Jeg har haft en 50" af denne Full HD model. Den blev leveret tilbage efter 14 dage, da den, efter min opfattelse, larmer alt alt for meget. Der sidder 4 eller 5 blæsere bag på fjernsynet. Og det var IKKE en fejl ved fjernsynet. Havde forhandleren ude og lytte til det. Det skal lyde sådan. |
|||||
![]() |
|||||
knekker ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-August-2008 Status: Offline Point: 22 |
![]() |
||||
Nu går jeg nok offtopic, men min umiddelbare indtryk af Rekordere er at det er en kvalitets bevist side, de tilbud der kommer kan man roligt og sikkert invistere i. Salg af dette TV uden MPEG4, samt hvad FilmSalgFreak siger, er dette slet ikke tilfældet, men snarer et tilbud fra et firma som forsøger at komme af med dette skrammel. Jeg som kunde kunne aldrig stille mig tilfreds med at skulle sidde med 2 fjernbetjeninger i hver hånd for at tænde og navigere fjernsynet. Redigeret af knekker - 12-Februar-2009 kl. 11:03 |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Hej Alle Antal tilmeldinger: 1 /Lars Redigeret af Lars - 13-Februar-2009 kl. 21:27 |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Hvis kravet er en DVB-T tuner til Boxer, så er det ikke dette TV man skal have. Men det er jo kun ca. 500.000 hustande der skal bruge det. For de resterende ca. 2 mio. husstande er dette TV fuldt udstyret. Så hvis man kan tilfredsstille 4 ud af 5, med et godt tilbud, så er det da ikke så galt /Lars |
|||||
Ansvarshavende redaktør.
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |