|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kaufmann94 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 13-Februar-2009 kl. 16:07 |
Hejsa!
Jeg er 14 år og skal have min første hjemmebiograf!! ![]() Jeg har en stor Full HD fladskærm, PS3, Xbox 360 osv. osv. så det eneste der mangler er god lyd! Jeg ved intet om det men har fundet frem til et sæt inde på "www.cinemagic.dk": "Harman Kardon HKTS 11" med en "Harman Kardon AVR 145" reciever, til ca. 6000 kr. i alt... Hvilket også er mit umiddelbare budget! Er det sæt godt? Jeg vil gerne have at i foreslår nogle sæt ud fra dette: Jeg skal kunne tilslutte PS3, TV, Xbox 360, PC og nogle gange også min iPhone... Ikke nødvendigvis på sammetid. Det skal helst kunne tilsluttes digitalt. Mit værelse er 15 m2 og der er 3-6 meter til loftet (Der er "Loft til kip" eller hvad det hedder), så det skal det kunne spille op. Det skal primært bruges til at "game" og se film på ![]() Håber i kan (og vil) hjælpe ![]() Redigeret af Kaufmann94 - 13-Februar-2009 kl. 16:08 |
|
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary, that's what gets you"
|
|
![]() |
|
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
Jeg har et råd:
Køb brugt! Der vil du få meget mere for pengene, og hifi er som regel ikke noget der går i stykker, og hvis det er i stykker kan det høres (inden køb). den blå avis Redigeret af DonJensen - 13-Februar-2009 kl. 18:42 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |