recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ps3 webbrowser og msn
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketps3 webbrowser og msn

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
K32A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 237
Direkte link til dette indlæg Emne: ps3 webbrowser og msn
    Sendt: 17-Februar-2009 kl. 12:16
hej

min laptop laver vroevl, saa jeg benytter min ps3 til internet osv.
jeg finder jo saa hurtigt ud af et par irriterende ting - det er paent nederen at skrive med joypad, hehe - jeg synes ikke alle hjemmesider fungere optimalt (bl.a. facebook) , og saa kunne det vaere fedt at vide om der er mulighed for at benytte msn messenger paa nogen somhelst maade??

paa forhaand tak :)
LG 37" LC55 | PS3 40GB
Til top
mrtex Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 17-Januar-2008
Point: 274
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2009 kl. 03:47
Oprindeligt skrevet af K32A K32A skrev:

hej

min laptop laver vroevl, saa jeg benytter min ps3 til internet osv.
jeg finder jo saa hurtigt ud af et par irriterende ting - det er paent nederen at skrive med joypad, hehe - jeg synes ikke alle hjemmesider fungere optimalt (bl.a. facebook) , og saa kunne det vaere fedt at vide om der er mulighed for at benytte msn messenger paa nogen somhelst maade??

paa forhaand tak :)

Intet stopper dig for at sætte fx usb/trådløst keyboard til, eller købe et keypad du klikker på dit joypad det her fx, eller købe en fjenbetjening med indbygget keypad den her fx.. det med alle hjemmesider ikke virker optimalt er pga det "*(antivirus/sikkerhedssystem)*" ved navn Trend Micro ps3en bruger... Trend Micro går ind og vurdere hvor risikabelt indhold der befinder sig på fx facebook osv.. fejlkoder, ondekoder, scripts osv. .. med henhold til msn så er msn i sig selv en bandit pga det åbner 1tons porte/connections til alt muligt "mærkeligt" selv om du, som sådan ikke bruger programmet.. har du prøvet med webmessenger i ps3 browseren ?? tror ikke det virker, er næsten sikker... ellers hvis du har en psp kan du ligge Go messenger ind på den...

Redigeret af mrtex - 18-Februar-2009 kl. 03:48
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview
Samsung HD 3106
NokiaN95 8GB
Asus L1N64-SLI WS Dual L
2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74
Kingston 8GBDDR2PC6400
Logitech MX1000
Yousee50/4Mb
Til top
K32A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2009 kl. 11:16
jeg ved godt det med usb tastatur

jeg har proevet webmessenger, og det fungere ikke. den siger browseren er for gammel, og at popupblocker skal slaas fra.

og oev, det er da irriterende at nu hvor der er en fin browser, at det saa ikke spiller optimalt.
LG 37" LC55 | PS3 40GB
Til top
mrtex Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 17-Januar-2008
Point: 274
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2009 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af K32A K32A skrev:

jeg ved godt det med usb tastatur

jeg har proevet webmessenger, og det fungere ikke. den siger browseren er for gammel, og at popupblocker skal slaas fra.

og oev, det er da irriterende at nu hvor der er en fin browser, at det saa ikke spiller optimalt.

Den spiller skam optimalt, faktisk bedre end de fleste Pc browser i henhold til sikkerhed og stabilitet... ville du heller havde din ps3 gik kold hvert 5min, du skulle formater 1gang om ugen pga virus...??

Redigeret af mrtex - 18-Februar-2009 kl. 13:21
Playstation3 60GB GTA4,Grid,Skate1&2
42"FULLHD Zepto Zview
Samsung HD 3106
NokiaN95 8GB
Asus L1N64-SLI WS Dual L
2xAmd Athlon64 3,2Ghz FX-74
Kingston 8GBDDR2PC6400
Logitech MX1000
Yousee50/4Mb
Til top
K32A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2009 kl. 18:15

Nu er det jo, mig bekendt, heller ikke sådan på PC?

- Men altså groft sagt, hvad kan man så bruge PS3-browseren til, hvis den ikke kan samarbejde med mange hjemmesider.

Og hvis man har en pc som går kold hvert 5. min, og som skal formateres 1 gang om ugen - så burde man måske lade vær med at klikke på mistænkelige links fra sine msn-venner, 24/7.

LG 37" LC55 | PS3 40GB
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu