|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mr.wolle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() Sendt: 20-Februar-2009 kl. 20:15 |
Hej Jeg overvejer at investere i følgende, men er ikke hardcore inden for hifi området, så ville gerne have jeres vurdering af delene. Reciever: Højtalere: Her overvejer jeg Harman Kardon HKTS11 Surroundpakke Lad mig høre jeres mening.
Mvh |
|
![]() |
|
kofoed ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Start med gulvhøjtalere og byg op derefter, det bliver du mere tilfreds med i længden
![]() |
|
Hilsen Nichlas (:
|
|
![]() |
|
mr.wolle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() |
Hej Nichlas Takker for dit svar, ville også helst starte med sådanne, men har desværre kun plads til de kompakte..... Burde have nævnt det i mit indlæg.
Mvh |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Hej wolle, og velkommen til recordere.dk Et godt valg med 706, den vil du kunne have glæde af længe, også hvis du skulle vælge større højtalere senere. |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
A_Nielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Du kunne evt. kigge på dette højtalersæt i stedet: Harbosat med Sub10
Sættet fås også i hvid. Vil mene at det spiller bedre end det Harmon Kardon du linker til. Der er rigtig mange brugere herinde, som har dette sæt sammen med den Onkyo 706, og de er meget tilfredse. Du kan vist godt få et samlet tilbud på Onkyo 706 og Harbo-højtalerne. Men er enig med Hother. Hold endelig fast i den Onkyo 706 receiver. Held og lykke med købet ![]() |
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Takker, havde også overvejet at investere i det sæt.... Men ville egentlig gerne se og høre det først, er der nogle nær Fredericia der har et sæt som man kunne høre dem i auktion? Er der nogle der ved hvad Onkyo 706 koster i Media Markt pt.? /Jens |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
Glem alt om Harman Kardon HKTS11 Surroundpakke, det er et flot sæt men lyden er virkelig ringe, jeg har selv haft det og det gik hurtigt retur, så kig efter noget andet. Harbosat sættet med Sub10 er et godt bud, til en fair pris.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |