recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - apps. På touch holder op med at virke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketapps. På touch holder op med at virke

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
CrazyA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Emne: apps. På touch holder op med at virke
    Sendt: 23-Februar-2009 kl. 08:25
Hej allesammen

Jeg har netop anskaffet mig en 32gb ipod touch. Men jeg har nogle problemer med de applications, som jeg har købt gennem App store. Det drejer sig om Ipeng, som jeg bruger til min Squeezebox samt Facebook.
Problemet er at de nogen gange lige pludselig ikke vil starte mere, det eneste der sker, når jeg prøver at starte programmet. Er at det det lige starter op, for så at lukke ned igen.
Den eneste måde jeg så kan få det til at virke igen, er ved at afinstallere et program, og så bagefter installere det igen.
Er der mon nogen der har, eller har haft samme problem og som kender en løsning ?
Håber meget der er nogen der kan hjælpe.
Ha en god dag.
Til top
CrazyA Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 114
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 09:49
Er der slet ikke andre med samme problem ? Eller skal jeg mon ha den byttet ?
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 10:11

Har ikke haft problemer med de to nævnte apps, bruger selv iPeng rigtigt meget og har ikke oplevet at det crasher, men har prøvet det med andre programmer. Det hjælper for det meste lige at genstarte min iPhone - altså slukke, vente og tænde igen. Giver egentligt meget god mening, da den jo i teorien er en lille computer - og de har jo også ganske godt af en genstart i ny og næ.

Jeg har en iPhone, men den burde fungere på samme måde som en iPod Touch.

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2009 kl. 10:18
Lige for at uddybe Jonas svar, så skal den slukkes helt - et kort tryk på knappen på toppen sætter den bare i dvale.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu