Rumko skrev:
Hej
Nu har jeg prøvet at søge og gennemgå forummet. Men har ikke kunnet finde nogen konkret løsning. Også Google er prøvet.
Det jeg vil høre om. Er det muligt at få sine DivX, Avi film over i Medie center DVD bilbioteket istedet for at skal hente dem fra video biblioteket.
DVD coveret i dvd biblioteket er mere overskuelig, da det bliver vist i stort format. Video biblioteket viser kun små mapper.
Hvis der er nogen der ligger inde med navnet på det program der selv kan hente film oplysninger/cover fra internettet så post gerne hvad det hedder, læste om det et sted herinde.

|
Ikke fordi vi behøver at vade så meget rundt i det her. Men hvis du kan li cover og have dine film over i DVD bibloteket, hvorfor ripper du så ikke bare dine film dertil? Jeg går jo ud fra, at siden du mangler cover til dem, så må det være fordi der er tale om originale film du selv ligger inde med. Det er ihvertfald sjældent set, at man kan hente covers til sine hjemmevideos ude på det ganske net 
Video bibloteket kan vise et klip fra filmen (billede) eller det kan vise navn. Det kan ikke vise cover, som du selv har erfaret. Jeg tror ikke det kan lade sig gøre at lægge dem ind i DVD bibloteket. Dels skal det være DVD format, (dvs. .VOB med info og TS) og dernæst skal hver enkelt film ligger i sin egen VIDEO_TS folder. Men jeg tror du ryger ind i problemer med formatet. Og det giver faktisk ganske god mening, synes jeg.