|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2082 |
![]() Sendt: 28-Februar-2009 kl. 23:08 |
Hej.
Jeg har købt en Logiteck harmony One. Jeg er ikke gået igang med at programmere den endnu. Her om en måned får jeg en boks fra profiber, som er helt ny på markedet. Kan jeg være sikker på at fjernbetjeningen kan styre denne boks, da den er ny på markedet? mvh |
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Bruger boksens fjernbetjening infrarødt signal eller radiosignal?
Jeg kender ikke noget til Profibers TV-løsning (der graves ikke i mit område), men jeg kunne forestille mig, at boksen nogle gange vil blive placeret et andet sted end TV'et. I så fald har man måske lavet en fjernbetjening, der kører med radiosignal, og så kan du ikke bruge din One. |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Mit gæt er at det er nedenstående boks fra kreatel, som sættes ved siden af tv'et. Og den kan sagtens styres via Harmony. http://www.profiber.dk/default.aspx?m=2&i=221
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |